با تلاش کارآگاهان پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان 2 سارق اماكن خصوصي دستگیر و به چندین فقره سرقت ازاین اماکن اعتراف کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعيد سليميان رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت:  در پي شكايت تعدادی از شهروندان مبني بر سرقت از اماكن خصوصي آنها ، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفت.

وي  افزود: كارآگاهان، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز و سرانجام با انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی توانستند هویت 2 سارق سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به ارتکاب چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان در مناطق غرب و شرق شهر اصفهان اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اين که سارقان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي تحويل داده شدند، به شهروندان توصيه كرد: به منظور پیشگیری از سرقت ، در صورتي که محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنايي کافي است، روشنايي لازم را تامين و براي کليه درب ها به ويژه درب ورودي از قفل هاي مطمئن استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.