تیم کشتی فرنگی خردسالان استان کرمانشاه خود را آماده حضور در پیکارهای قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان کنگاور می کنند .

محبی رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : تیم کشتی فرنگی خردسالان استان کرمانشاه دور پایانی اردوی آمادگی خود را در شهرستان جوانرود برپا و خود را آماده حضور در پیکارهای قهرمانی کشور کنگاور می کنند.

وی گفت : در این دوره از اردو کشتی گیران  پس از انجام تمرینات ریتمیک تیمی و انفرادی جهت حضور در رقابتهای کشوری به عضویت تیم استان کرمانشاه در آمدند.

محبی افزود : محمدحسینی وزن 32 کیلوگرم از جوانرود علیرضا محمدی وزن35 کیلوگرم از کرمانشاه آرمین اسدی وزن 38 کیلوگرم جوانرود علی اکبر قیطولی وزن 41کیلوگرم از جوانرود محمدرضا حشمتیان وزن 44 کیلوگرم از سنقر آرین سبزی وزن 48کیلوگرم از صحنه ایمان فرهادی وزن 52کیلوگرم از صحنه دانا عبدی وزن 57 کیلوگرم از جوانرود محمدحسین جهانبیگی وزن 62 کیلوگرم از اسلام آبادغرب آروین ولدی وزن 68 کبلوگرم از جوانرود آرمین سبزی وزن 73کیلوگرم از صحنه محمدعلی شریفی وزن85کیلوگرم از سنقر با  مربی گری مهدی حسینی از جوانرود و مسعود رشتیانی از صحنه در این اردو حضور داشتند .

وی افزود : دور قبلی اردو در شهرستان صحنه و با حضور تعداد بیشتری از آینده سازان کشتی استان در بخش فرنگی برگزار شد.

محبی ادامه داد : بخش ریتمیک مسابقات که به عنوان جشنواره فنون برگزار خواهد شد در سه دقیقه و بصورت هم زمان تمام کشتی گیران به اجرای فنون پرداخته و حداقل دوازده فن را با صدای آهنگ محلی به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کنگاور میزبان اردو تیم کشتی فرنگی خردسالان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.