فروشنده جوانی که قصد هدیه دادن به نامزدش را داشت، به سرقت 8 تکه لباس زنانه از انبار محل کار خود، اقدام کرد.

سرقت ۸ تیکه لباس توسط جوانی برای هدیه به نامزدش/ وسوسه فروشنده کار دستش دادسرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری 134 شهرک قدس در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: فروشنده 27 ساله‌ای که در یک فروشگاه لباس برند زنانه و مردانه در پاساژ آرن بلوار فرحزادی کار می‌کرد پس از 3 ماه فروشندگی به سرقت چندین لباس زنانه برای نامزد خود اقدام می‌کند.

وی در ادامه افزود: مالک 35 ساله این فروشگاه هر دوماه یکبار اقدام به انبار گردانی کرده و زمانی که در این ماه در حال انبار گردانی بود متوجه مفقودی تعدادی لباس زنانه در انبار می‌شود. بعد از بازبینی دوربین‌های مدار بسته انبار فروشگاه، متوجه سرقت آن‌ها توسط فروشنده خود می‌شود.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس با اشاره به اعلام شکایت مالک فروشگاه به کلانتری مبنی بر سرقت از انبار فروشگاهش، گفت: زمانی که فروشنده در حال سرقت از انبار فروشگاه بود، مالک فروشگاه سارق را غافل گیر می‌کند و با مرکز فویت‌های پلیس 110 تماس می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: طبق صحبت‌های مالک فروشگاه، 8 تکه لباس زنانه به ارزش مالی 732 هزار تومان از انبار فروشگاه مفقود شده و فروشنده سارق هم در بازجویی‌های به عمل آمده  توسط پلیس، به سرقت از انبار فروشگاه اعتراف و اظهار پشیمانی کرده است و مدعی شده برای آن که به نامزد خود هدیه دهد وسوسه شده و به سرقت از انبار فروشگاه اقدام کرده است و همچنین متهم اعلام کرد که حاضر است تمام خسارت را پرداخت کند.

سرهنگ آذین در پایان گفت:پس از بازجویی‌های به عمل آمده از فروشنده سارق،  این پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دستگیری فروشنده سارق حین سرقت از انبار فروشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۲۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
اینا همش طمع هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
وقتی جامعه از بی پولی له له بزنه همین میشه. مسئولین باید پاسخگو باشن نه این جوان بی چاره هر چند نباید این کارم می کرد اگر مسلمون بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
بدبخت بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
دست سارقان باید قطع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
آبروی خودت ببری به خاطر لباس برای نامزاد میخوام نپوشد .
آخرین اخبار