معاون وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

داورزنی: سرمربی تیم ملی ایران است/ برخی افراد پول گرفتند تا جو ورزشگاه‌ها را خراب کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: موضع وزارت ورزش حمایت از فدراسیون فوتبال است و حتما کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

داورزنی درباره وضعیت هواداران و ورزشگاه ها به خصوص در دیدارهای استقلال - پرسپولیس با حریفانشان گفت: محیط ورزشگاه باید محیطی امن باشد و نباید اجازه دهیم دشمنان از فضای ورزشی که به وجود می‌آید سواستفاده کنند. برخی‌ها می‌خواهند افرادی را در این فضا‌ها تحریک کنند. باشگاه‌ها و هواداران باید هوشیار باشند تا فضای ورزش را این دشمنان آلوده نکنند، دشمنان هزینه می‌کنند و باید فضای ورزشگاه ها آرام نگه داشته شود.

معاون وزیر ورزش جوانان تصریح کرد: نباید از خطوط قرمز‌ عبور کنیم، محیط ورزشگاه باید سالم باشد تا شرایط برای حضور خانواده‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: برخی افراد پول می‌گیرند که خرابکاری کنند، اتفاقات اخیر در ورزشگاه‌ها برنامه‌ریزی شده بود و  دشمنان گروهی را خریداری و تحریک کرده بودند، وزارت ورزش و دستگاه‌های امنیتی در این باره ورود کردند. اجازه نمی‌دهیم تا این هیجانات و اتفاقاتی که در محیط ورزشی رخ می‌دهد به التهاب و مورد سواستفاده قرار گیرد. افرادی هم در این رابطه دستگیر شدند که اصلا فوتبالی نبودند.

انتهای پیام/

آخرین اظهارات داورزنی درباره وضعیت ورزشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار