رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد همدان گفت: فرصت های شغلی برای دانش آموختگان علمی و کاربردی فراهم است.

فرصت های شغلی برای دانش آموختگان علمی و کاربردی فراهم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود تعجبی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه درصد بالایی از دانش آموختگان و فارغ التحصیلان این دانشگاه وارد بازار کار می شوند و فرصت های شغلی برای آنها فراهم است، افزود:  واحد همدان دانش آموختگان علمی و کاربردی بلافاصله پس ازدریافت مدرک می توانند کارگاهی را راه اندازی و چند نفر را نیزمشغول به کار کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد همدان ادامه داد:  دانش آموختگان دانشگاه علمی و کاربردی سهم قابل توجهی در کمک به توسعه و رونق اشتغال استان دارند.

وی اظهار داشت: با معرفی صحیح می توان دانش آموزان را در انتخاب درست مسیر زندگی و اشتغال یاری کرد.

تعجبی از آغاز نام نویسی دانشگاه علمی و کاربردی در سازمان سنجش خبرداد و اضافه کرد: چهار هزارو 300 گواهینامه فراغت از تحصیلی از ابتدای سال 96 تا پایان خرداد سالجاری صادر شده است.

وی ادامه داد: دوره های علمی و کاربردی این استان گسترش یافته و بیش از 12 هزار ظرفیت پذیرش دانشجو در 107 کد رشته محل دوره های کاردانی و 65 کد رشته محل دوره های کارشناسی ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد همدان گفت افزود: برای نخستین بار ایجاد 16 کد رشته جدید متناسب و هم راستا با ماموریت دستگاه های متقاضی درخواست شده است.

تعجبی بیان کرد: در حوزه پژوهش و فناوری در 2 سال اخیر بیش از 100 عنوان مقاله در گردهمایی ملی و بین المللی و مجله ها ی علمی - پژوهشی توسط اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان چاپ شده است.

وی اظهار داشت: همچنین 10 عنوان کتاب توسط مراکز آموزش علمی کاربردی با مجوز این مرکز، چاپ و در سطح کشور توزیع شد.

وی اضافه کرد: در بخش اختراعات و ابداعات دانشجویی بیش از هشت عنوان اختراع در 2 سال گذشته به ثبت رسیده است که اختراع لاستیک چاک دارسمند و پژو به تولید انبوه رسید و در تمامی فروشگاه های قطعات و لوازم خودرو عرضه شده است.

انتهای پیام/ج

فرصت های شغلی برای دانش آموختگان علمی و کاربردی فراهم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.