فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: مهمترین امر در بحث گردشگری احساس امنیت و آرامش خاطر است که خوشبختانه استان اردبیل در این امر سرآمد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: مسافران با اعتماد و آرامش خاطر میهمان این استان هستند و این مساله یک ویژگی بالقوه برای معرفی و جذب گردشگر برای اردبیل است.

وی با اشاره به زیبایی‌های طبیعی و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل بیان داشت: زیبایی کوه سبلان و دامنه‌های آن در کشور و حتی در منطقه منحصر به فرد است که باید استفاده از آن طبق اصول و ضوابط زیست‌محیطی انجام گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: دامنه کوه سبلان ظرفیت بالقوه‌ای در راستای تحقق زمستان بیدار است که باید تبدیل بالفعل شود.

فلاحی افزود: ثبت جهانی مجموعه طبیعی کوه سبلان در حال پیگیری است و در این زمینه اولویت ما حفاظت از محیط‌زیست این منطقه است.

وی ادامه داد: طرح زمستان بیدار با قوت هرچه تمام‌تر در سطح استان پیگیری می‌شود و در این راستا حمایت از سرمایه‌گذاری اولویت اول مجموعه میراث فرهنگی استان است.

انتهای پیام/ح

طرح زمستان بیدار در اردبیل پیگیری می‌شود

برچسب ها: امنیت ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.