پایلو سرجیو سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان به احتمال فراوان یک بازیکن برزیلی به ترکیب خود اضافه خواهد کرد.

آخرین خبر‌ها از باشگاه صنعت نفت آبادانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که از سه دیدار گذشته خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده به احتمال زیاد یک مهاجم برزیلی جذب می‌کند و تا امشب وضعیت کرار جاسم را مشخص خواهد کرد.

احتمال جذب یک مهاجم برزیلی

  • جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی به احتمال زیاد به این تیم می‌پیوندد تا جایگزین لوسیانو پریرا شود.
  • این مهاجم فصل گذشته در لیگ دسته 2 کره جنوبی و در تیم بوسان آی پارک بازی می‌کرده و در چهار بازی برای این تیم ۲ گل به ثمر رسانده است.
  • جاناتان بالوتلی روز گذشته وارد تهران شده و امروز به ایفمارک خواهد رفت تا در تست‌های پزشکی شرکت کند و در صورت تایید به این تیم می‌پیوندد.

آخرین وضعیت کرار جاسم

  • هافبک عراقی تیم نفت آبادان که بر سر مسائل مالی با این تیم به مشکل بر خورده بود. امشب طی جلسه‌ای با مدیرعامل تیم وضعیت ماندن یا رفتنش از جمع زرد پوشان آبادانی مشخص خواهد شد.

نفت آبادان بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال خوزستان

  • تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بدون محروم و مصدوم به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. البته وفا هخامنش بازیکن این تیم از ناحیه بینی در دیدار مقابل پدیده مصدوم شده بود که مشکل خاصی ندارد و به این بازی می‌رسد.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر جمعه ۲۶ مرداد ۹۷ از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم های لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار