مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی ترویج گفتمان انقلاب گری،تقویت حس اعتماد و امنیت در میان مردم را از اهداف کلی در بزرگداشت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ترویج گفتمان انقلاب از اهداف کلی در بزرگداشت انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در چهارمین نشست خبری هم اندیشی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و اصحاب رسانه گفت:بحث چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دستور نظام و رسانه قرار گرفته است.

وی افزود:کار ما برای بزرگداشت انقلاب اسلامی عملیاتی شده است و به همراهی و مساعدت ادارات نیازمندیم.

آینه دار همچنین برنامه های صدا و سیما در حوزه سیما را 5 مستند از شخصیت ها که به تأیید شورای فرهنگی رسیده است و برنامه گفت و گو محور  عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی برنامه های در حوزه رادیو را شامل 53 برنامه انقلاب در کلام آفتاب،180 برنامه من انقلابیم، 62 برنامه نهضت امام خمینی (ره) و  32 برنامه شفاهی انقلاب که در راستای معرفی شهدای انقلاب است،عنوان کرد.

آینه دار گفت:انتظار ما از دستگاه های اجرایی این است که عملکرد و دستاوردهای حوزه خود را جمع بندی و در اختیار رسانه قرار دهند .

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی از روابط عمومی های اداره خواست در معرفی چهره های برتر در حوزه کاری خود این اداره را یاری کنند و عملکرد ادارات را چه از مدیریت قبلی و چه حال در اختیار صدا و سیما قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بازنمایی دستاوردها و تبیین کارنامه انقلاب اسلامی از ضرورت های ترسیم افق روشن و امید بخش به مردم است،افزود:انتقال این ضرورت ها به نسل جدید و حفظ ارزش ها برای کسانی که در زمان انقلاب و دفاع مقدس نبودند را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

آینه دار بیان کرد:تبیین دستاوردهای معنوی و یاد آوری داشته ها امنیت و اقتدار کشور است.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پایان از رسانه ها نیز خواست اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند و و سوژه های خود را معرفی کنند.
انتهای پیام/غ

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دستور کار نظام و رسانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.