معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: تا جایی که می‌دانم اعتراض خود را به رای سوپر جام ارسال کرده‌ایم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی خطیرمعاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شرایط باشگاه استقلال گفت: با حضور فتحی در راس کار هم حدود ۱۰ روز است که کارمان را در این باشگاه آغاز کردیم و بحث اصلی باشگاه تنها رسیدگی به وضعیت نقل و انتقالات بود. در بدو ورود ما برخی بازیکنان از تیم جدا شده بودند و تعدادی نیز قراردادهایشان به ثبت نرسیده بود.

او ادامه داد: با توجه به لیستی که از وینفرد شفر دریافت کردیم توانستیم ۲ بازیکن خارجی را ظرف ۱۰ روز جذب کنیم و با مرتضی تبریزی نیز قرارداد منعقد کردیم. به خواسته شفر عمل کردیم تا باشگاه به آرامش برسد و امیدوارم روز به روز تیم بهتری داشته باشیم.

خطیر درباره موضع باشگاه استقلال بابت لغو دیدار سوپرجام بیان کرد: تا جایی که می‌دانم اعتراض خود را ارسال کرده‌ایم و به نظرم بهتر است که با توجه به هوادارانی که هر ۲ تیم دارند بازی برگزار شود و نتیجه درون زمین رقم بخورد از فدراسیون فوتبال مس خواهم تا با دیدی باز این موضوع را رصد کند.

او درباره حضور فتحی در ترکیه گفت: فتحی برای دریافت پول به دست آمده از انتقال مجید حسینی به ترکیه سفر کرده و فردا به تهران باز می‌گردد. نمی‌توان به راحتی پول بدست آمده از این انتقال را وارد ایران کنیم و به همین منظور قرار بر این شده سفارت ایران در ترکیه برای حل این موضوع به ما کمک کند. بخشی از این پول هم قرار است به حساب بازیکنان خارجی تیم واریز شود.

خطیر درباره آخرین اقدام باشگاه استقلال درباره وضعیت مامه تیام اظهار کرد: به هیچ عنوان بازیکنی به زور در باشگاه استقلال نگه داشته نمی‌شود و در مرحله اول اخطار‌های لازم را به تیام داده ایم و از طرفی باشگاه عجمان هم نباید با تیام وارد مذاکره می‌شد. تیام در صورتی که قصد جدایی داشت باید اول مذاکرات خود را با ما انجام می‌داد تا بر سر مسائل مالی به توافق برسیم. به هر ترتیب تعدادی مدیر برنامه وارد مذاکره شده‌اند و ما هم سر این موضوع شکایت خود را به فیفا ارائه داده‌ایم و تا آخرین لحظه حق باشگاه استقلال و هواداران را می‌گیریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد محرومیت سجاد آقایی و صیادمنش گفت‌: فیلمی که در فضای مجازی پخش شده توسط روابط عمومی باشگاه استقلال منتشر شده است. بار‌ها و بار‌ها این فیلم را نگاه کردیم و آن اتفاق یک شادی طبیعی گل است و هیچ عمدی در آن صورت نگرفته است. از ۲ بازیکنی که مرتکب چنین خطایی شدند توضیحاتی را خواستار شدیم و در نهایت فردا در کمیته اخلاق به این موضوع رسیدگی شود. این بازیکنان استعداد فوتبال ایران هستند و نباید به خاطر چنین مسائل و حاشیه‌هایی جلوی پیشرفت فوتبال آن‌ها گرفته شود.

او در ادامه درباره اظهار نظر الیاس حضرتی، نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه بدهی‌های استقلال، ۱۷۰ میلیارد تومان است افزود: در اینکه باشگاه استقلال بدهی دارد هیچ شکی وجود ندارد. اما نماینده مجلس اعلام کرده که باشگاه ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد، اما خود من در جریان این داستان نیستم و نمی‌دانم وی با چه منطقی ۱۷۰ میلیارد تومان را محاسبه کرده است.

خطیر درباره بدهی مالیاتی باشگاه نیز توضیح داد:شنیده می‌شود از گذشته باشگاه حدود ۸۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد. زمانی می‌توانیم مالیات با چنین ارقامی داشته باشیم که بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم و سود کنیم. هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ درآمدزایی ندارند که بخواهیم این مقدار بدهی مالیاتی داشته باشیم. امیدوارم که اداره مالیات و نهاد‌های بالاتر این مشکل را هر چه سریع‌تر حل کنند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال بابت حاشیه‌هایی که در ۲ بازی استقلال و پرسپولیس برابر استقلال خوزستان و تراکتورسازی رقم خورده گفت: در هر صورت اینگونه اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد، اما ما به کانون هواداران گوشزد کردیم که از دادن هرگونه شعاری دوری کنند. به نظرم باید در این زمینه فرهنگ سازی کامل شکل بگیرد تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


بیشتر بخوانید:طارق به تمرینات استقلال اضافه می‌شود

مهر تایید روی تست‌های پزشکی بازیکن جدید استقلال/فرشيد باقرى عزادار شد

حضور طارق همام در ایفمارک/ مربی استقلال به ایران بازگشت


انتهای پیام/

واکنش معاون ورزشی استقلال به اظهار نظر نماینده مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
haji
۱۴:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
می خوان اینا رو ببخشن ولی سوپر جام سه صفر بزنن اینا میشه موازی کاری ....
آخرین اخبار