معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان یزد از آغاز به کار پاتوق ازدواج درگذر فرهنگ و هنر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ صادقی پورمعاون امور فرهنگی وپیشگیری بهزیستی استان یزد گفت: پاتوق ازدواج برای اولین بار در کشور درگذر فرهنگ و هنریزد آغازبکارکرد در این پاتوق مراحل ازدواج آگاهانه آموزش داده می‌شود.

صادق پور با اشاره به راه‌اندازی پاتوق ازدواج در گذر فرهنگ و هنر یزد  افزود: مهمترین کاری که پویش اجتماعی ازدواج پایدار  انجام می‌دهد نگاه پیشگیرانه و ارتقایی به جای برنامه‌های مداخله ای، درمانی و مشاوره‌ای است.

وی در خصوص برنامه‌های بهزیستی در پویش ازدواج گفت: این سازمان در گذر فرهنگ و هنر یزد اقدام به راه اندازی پاتوق ازدواج برای آموزش مفاهیم پیش از ازدواج و زندگی مشترک نموده است.

صادقی پور افزود: در این پاتوق مراحل ازدواج آگاهانه شامل آشنایی، عشق، معیار‌های انتخاب همسر و سال اول زندگی آموزش داده می‌شود.

معاون پیشگیری بهزیستی استان یزد با اشاره به برنامه‌های بهزیستی در پارک‌ها و بوستان‌های بزرگ شهر گفت: در بوستان‌های بزرگ شهر ما به دنبال بالا بردن مطالبات مردم و برند سازی اجتماعی برای تمام مفاهیم آموزش‌هایی که در مورد خانواده وجود دارد هستیم.

وی در خصوص کمپین ازدواج پایدار گفت: در کمپین، هدف آموزش عمیق نیست بلکه استراتژی ما ترویج و آگاه سازی است.
گفتنی است پاتوق ازدواج با برنامه‌های مختلف از جمله جلسات پرسش و پاسخ بامشاوران و تئاتر‌های خیابانی درگذر فرهنگ و هنردرنظردارد بانگاه پیشگیرانه سعی درارتقای ازدواج‌های پایدار دراستان داشته باشد.

انتهای پیام/ی

پاتوق ازدواج در گذر فرهنگ و هنر یزد آغاز به کار کرد

برچسب ها: ازدواج ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.