۲ آلاینده محیط زیست در فومن به انجام یک سال خدمات زیست محیطی محکوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اسدالله سعدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ۲ نفر از متهمان جرائم زیست محیطی که با شکایت اداره حفاظت محیط زیست فومن به علت ایجاد آلودگی در محیط زیست از طریق ریخت و پاش زباله به مراجع قضایی معرفی شده بودند هر کدام به مدت یک سال به انجام خدمات زیست محیطی برای این شهرستان محکوم شدند.

وی افزود: این افراد به علت آلوده کردن محیط زیست با ریخت و پاش و انتشار زباله تولیدی، محکوم به جبران جرم از طریق خدمت به عرصه‌های زیست محیطی شهرستان به مدت یک سال در اختیار اداره محیط زیست قرار گرفتند تا با برنامه ریزی و همراهی نیرو‌های اداره محیط زیست و مردم محلی در انجام خدمات و پاک سازی و بهسازی محیط طبیعی شهرستان کمک و همراهی کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن اضافه کرد: همچنین در حین کار مشترک این افراد با محیط بانان و کارشناسان اداره، آموزش‌های میدانی لازم در مورد تخریب، آلودگی و سایر آسیب‌های زیست محیطی موجود به این افراد داده می‌شود.

اسدالله سعدی تصریح کرد: تلاش می‌شود با نشان دادن مستندات میدانی آسیب‌های محیط زیست بر نظر و رفتار این متخلفان زیست محیطی اثر بگذارد.

انتهای پیام/م.ع

ارائه خدمات زیست محیطی جریمه ۲ آلاینده محیط زیست در فومن

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.