سرداراحمدی گفت:امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمندهایی دارد و یکی از این نیازمندی هادر زمینه مسائل فرهنگی وهنری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه قم ،روز گذشته در نشست صمیمی شاعران و مدیران فرهنگی و هنری استان قم در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی – هنری شهید سید مرتضی آوینی،گفت: یکی از شئونات دفاع، در عرصه فرهنگ است که در این زمینه هر کسی باید به وظیفه خود عمل کند.

احمدی بر لزوم مقابله با نقشه های دشمنان تاکید وعنوان کرد: دست و پایی که دشمن می زند به دلیل عجز و ناتوانی اش در برخورد با انقلاب اسلامی ایران است و به لطف خداوند به هدف های خود برای مقابله با انقلاب اسلامی نخواهد رسید.

وی گفت: در معرکه 7 ساله ای که جریان تکفیری منطقه را درگیر خود کرده است، جوانان قمی برای حضور در میدان مقابله با جریان تکفیری حضور بسیار فعالی دارند و در این مساله جزو استان های برتر کشور هستند.

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمندهایی دارد و همه ما در تامین آن وظیفه داریم،اضافه کرد: یکی از این نیازمندی ها در زمینه مسائل فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه با بیان ویژگی های قم بیان کرد: قم در زمینه فقه، فقاهت، علم و ادبیات دارای جایگاه بی نظیری است و باید در محفل شعری که در این استان برگزار می شود، شاعران انقلابی حضور فعال داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز در این جلسه، با بیان جایگاه قم در شعر آیینی افزود: شاعران قمی در جلسه شعرخوانی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور بسیار پررنگی داشتند که این موضوع نشان دهنده توانمندی بالای شاعران استان در شعر آیینی می باشد.

سید موسی حسینی کاشانی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به ارزش شعر و تاثیر آن در جامعه عنوان کرد: یکی از نقاط قوت ملت ایران، همین زبان گویای شعر است و امیدواریم که بتوانیم با بضاعت اندک خود انگیزه ها را در این زمینه افزایش دهیم.

انتهای پیام /ح

شاعران در امر تحکیم ارزش های انقلاب تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.