رئیس دادگستری بردسکن گفت: بزرگترین موقوفه بردسکن با ۵ هزار هکتارارضی در آستانه باطل شدن است ودر مرحله صدور رای به نفع دولت می‌باشد.

بزرگترین موقوفه بردسکن در آستانه ابطالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حمید رضا عبدالله زاده رئیس دادگستری بردسکن افزود: موقوفه یوسف سلطان با 5 هزار هکتار اراضی تصرفی با ورود دادستان مرکز استان و حوزه قضایی شهرستان بردسکن تولیت آن در آستانه ابطال و تمامی اراضی و املاک آن که شامل نوبهار، کدوغن و سعادت آباد است در مرحله صدور رای به نفع دولت می‌باشد.

وی تصریح کرد: پرونده این موقوفه در شعبه اول حقوقی دادگستری در حال رسیدگی است که تاکنون اراضی نوبهار مربوط به این موقوفه با بیش از 2 هزار هکتار به نفع منابع طبیعی رای صادر شد.

رئیس دادگستری بردسکن با اشاره به رسیدگی پرونده سعادت آباد این موقوفه خبرداد و گفت: با توجه به اینکه املاک سعادت آباد در هسته مرکزی شهر واقع شده است بزودی رای آن به نفع دولت صادر و از تصرف این موقوفه خارج خواهد شد.

عبدالله زاده افزود: پرونده کدوغن این موقوفه در حال آزاد سازی است که توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حوزه حفظ حقوق بیت المال حوزه قضایی بردسکن توانست در سال گذشته و امسال تاکنون بیشترین آزاد سازی اراضی تصرفی را در سطح استان داشته باشد و آرای آن را به نفع دولت صادر کند.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
با سلام خسته نباشید مسعولین محترم قضایی وغیره چرا تکلیف زمین های اوقاف بردسکن کدوغنی آزادسازی نمی شود لطفا پیگیر لازم را داشته باشید شهروندان ما آنقدر هزینه برای مستاجرماندن را ندارن واقعا برا ساخت ساز پولشان هیچ ارزشی در برابر دوسال پزش ندارد فکری به حال مردم بکنید ممنون...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا بلوار امام علی وزیر پمپ بنزین آزاد سازی از طرف دولت محترم قَضایی استان خراسان رضوی نمی شود مردم واقعا ماندن