کارشناس مسائل مذهبی گفت : جوانان ما باید در اوایل سنین جوانی نیمی از دین خود را کامل کنند و در کنار شریک زندگیشان مراحل زندگی را با آرامش روانی طی کنند.

‌‌‌ حجت الاسلام صغیرا کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا ( س) گفت : ازدواج آن دو بزرگوار به اندازه ای مبارک ‌‌‌بود که حاصل ازدواجشان فرزندان شایسته ای همچون امام حسن و امام حسین بود.

وی ادامه داد: همه  مسلمانان باید سیره و سنت زندگی حضرت علی و حضرت زهرا را الگوی زندگی خود قرار دهند تا به فیض و سعادت دنیا و آخرت نایل شوند.

کارشناس مسائل مذهبی افزود : ازدواج آن دو عزیز در نهایت سادگی برگزار شد و زندگی خویش را بدون تجملات آغاز و تا پایان نیز با عشق و محبت و سادگی در کنار هم با آرامش زندگی کردند.

حجت الاسلام صغیرا با بیان اینکه دین اسلام همواره به تسریع در ازدواج و تسهیل آن تاکید دارد گفت : جوانان ما باید در اوایل سنین جوانی نیمی از دین خود را کامل کنند و در کنار شریک زندگیشان مراحل زندگی را با آرامش روانی طی کنند.

وی اذعان داشت : اگر ازدواج در سنین پر شور و نشاط و پر انرژی جوانی صورت نگیرد ، جوانان انگیزه ی و شور و هیجان خود را از دست می دهند و زندگی مشترکشان دارای انرژی کمتری نسبت به کسانی است که در اوایل جوانی ازدواج کرده اند .

کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: خداوند در قران بر اعطای فضل و برکت به جوانانی که نیمی از دینشان را کامل می کنند تاکید کرده است اما متاسفانه در جامعه امروزی عدم یقین به وعده  الهی و سخت گیری و چشم و هم چشمی های جوانان و خانواده ها باعث افزایش سن ازدواج شده است . 

 

انتهای پیام /س

روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
من ازدواج میخوام همسر میخوام آرامش میخوام
آخرین اخبار