وقوع آتش‌سوزی در یکی از بیمارستان‌های شهر تایپه جدید تایوان، ۹ کشته و ۱۵ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات دولت تایوان اعلام کردند در پی وقوع آتش سوزی در یکی از بیمارستان  های شهر تایپه جدید،9 تن کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

۲۴ کشته و زخمی در آتش سوزی یک ساعته در بیمارستانی در تایوان+تصاویر

به گفته سخنگوی آتش نشانی تایوان، پس از ورود نیروهای امداد به داخل بیمارستان، اجساد 16 نفر که به نظر می رسید فاقد علایم حیاتی باشند، کشف شد. این در حالی بود که در اقدامات اولیه نیروهای امداد، 4 تن به هوش آمدند و 3 نفر که در کما به سر می برند به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. 9 تن نیز بر اثر خفگی جان خود را از دست دادند.

ساعت 4 و 36 دقیقه بامداد دوشنبه به وقت محلی گزارشی از حریق در طبقه هفتم یک بیمارستان در شهر تایپه جدید ارائه شد. در این طبقه 32 بیمار بستری بودند که به بخش های دیگر منتقل شدند. با این حال، شدت آتش‌سوزی به حدی بود که پس از اعزام 76 خودروی آتش نشانی و 208 آتش نشان به محل، سرانجام آتش در ساعت 5 و 27 دقیقه عصر [حدود 12 ساعت بعد] متوقف شد.

۲۴ کشته و زخمی در آتش سوزی یک ساعته در بیمارستانی در تایوان+تصاویر

در پی وقوع این حادثه، «ویلیام لای»، نخست وزیر تایوان ضمن همدردی با بازماندگان قربانیان، با حضور در بیمارستان با زخمی های این حادثه دیدار کرد. وی همچنین از تشکیل تیم ویژه برای بررسی و تحقیق در مورد علت این حادثه ناگوار که تلفات سنگینی بر جای گذاشت، خبر داد.

علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار