استاندار گلستان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در چشمه گل رامیان استان گلستان باید ساماندهی شود.

ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در چشمه گل رامیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان   سید مناف هاشمی استاندار گلستان در جلسه مدیریت بحران با محوریت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در گرگان گفت:در بخش هایی از مجموعه گردشگری زیارت در توشن و همچنین در جاده زیارت و نقاط دیگر استان مجموعه هایی از ساخت و ساز غیر مجاز مشاهده می شود که بدون مجوزهای قانونی مشغول به کار هستند و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورند و زمینه های بعضی از تخلفات نیز فراهم می شود.

وی ادامه داد: نیت ما از بین بردن اشتغال آنها نیست بلکه آنها باید ساماندهی شوند و مجوزهای لازم را از گردشگری ، شهرداری، فرمانداری و مراکزی که مد نظر هست بگیرند.

هاشمی از ساماندهی چشمه گل رامیان تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: منابع طبیعی باید این موضوع را تعیین تکلیف کند و فرمانداری و آب منطقه ای برای آن تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد:به منظور قرار گرفتن منطقه زیارت در رامیان استان گلستان  به عنوان نقطه گردشگری  باید مجوز های لازم برای استاندارد و ایمن سازی  صادر شود تا این منطقه  از تسهیلات و امکانات گردشگری بهره مند شود  و در اختیار گردشگران قرار گیرد.

انتهای پیام/س

توضیحات استاندار در مورد ساخت و سازهای غیر مجاز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.