رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول از ایجاد اشتغال برای ۹۰۱ نفر با  راه اندازی ۱۲ پرونده گردشگری میراث فرهنگی این شهرستان برای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله آریایی نیا، رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های هر اداره و سازمانی است که در این راستا اداره میراث فرهنگی دزفول نیز همواره سعی کرده با استقبال از طرح های گردشگری در جهت ایجاد اشتغال گام بردارد.

وی افزود: از سوی این اداره ۱۲ پرونده گردشگری که عمدتا در زمینه ایجاد سفره خانه، رستوران سنتی و هتل هستندبررسی و به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات ارسال شده است که از این مرحله به بعد سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح ها باید با تلاش بیشتری تا وصول نتیجه پیگیری های لازم را داشته باشند.

 آریایی نیا بیان داشت: میزان اعتبار تعریف شده برای این طرح هاذرا یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون ۷۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار در استان تصویب شده که میزان اشتغالزایی آن تاکنون ۶۱۱ نفر است ضمن اینکه به طور کلی این ۱۲ طرح برای ۹۰۳ نفر ایجاد اشتغال خواهند کرد.

 رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول عنوان کرد: این داره به منظور اشتغال و توسعه اقتصادی دزفول و همچنین توجه به توسعه زیرساخت های گردشگری و فرهنگی دزفول از سرمایه گذاران استقبال خواهد کرد و 8 طرح گردشگری دیگر در دستور کار این اداره برای ایجاد اشتغال در سال آینده قرار دارد.

انتهای پیام/م

اشتغالزایی از گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار