مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکتر قیصر امین پور 9 آبان ماه سال جاری در گتوند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر دکتر قیصر امین‌پور این شهرستان در راستای تعالی هنر و بازتاب نگاه خلاقانه و موشکافانه هنرمندان عرصه شعر و ادبیات در نظر دارد یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب، یادمان زنده یاد دکتر قیصرامین پور را با حضور شاعران سراسر کشور در شهرستان گتوند برگزار نماید.

وی تصریح کرد: این همایش، 9 آبان سال جاری با محورهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، موضوعات آیینی و ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی دکتر قیصر امین‌پور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار خواهد شد.

جوروند، گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شناخت ویژگی‌های علمی دکتر قیصرامین پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: هر شاعر و پژوهشگر می‌تواند در هر بخش از همایش 5 اثر ارسال کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش، 20 مهر ۹۷ به نشانی خوزستان، شهرستان گتوند، جاده اصلی سد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند است و علاقمندان می‌توانند برای دریافت آگاهی بیش تر با شماره‌های ۳۶۳۲۵۸۰۰ و ۳۶۳۲۵۸۰۱ ۰۶۱ و تلفن همراه ۰۹۱۶۶۲۱۹۷۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ

برگزاری همایش ملی شعر

برچسب ها: وزارت ارشاد ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.