مدیرکل شیلات استان بوشهر از اجرای طرح برداشت میگو ۲ بار در سال در استخر‌های پرورش میگو‌ی استان بوشهر خبرداد و گفت: این طرح در ۱۰ استخر منطقه حله بوشهر اجراء و ۳۰ تن میگو برداشت شد.

اجرای طرح برداشت میگو ۲ بار در سال در استخر‌های پرورش میگو‌ی استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباسعلی زنده‌بودی  با اشاره به ذخیره سازی بچه میگو در استخر‌های پرورشی خبرداد و اظهار داشت: امسال عملیات ذخیره سازی بچه میگو در ۴۰۰۰ استخر پرورشی در کنار سواحل استان بوشهر آغاز شد.

وی با اشاره به ذخیره سازی ۱.۶ میلیارد بچه میگو در این استخر‌ها بیان کرد: بیش از یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون قطعه بچه میگو در ۴ هزار استخر پرورشی ذخیره سازی شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهربا بیان اینکه عملیات ذخیره سازی بچه میگو در استخر‌های پرورشی از نیمه دوم اردیبهشت آغاز شده خاطر نشان کرد: برداشت میگو از نیمه دوم شهریور آغاز می‌شود و امسال در ۴ هزارو ۸۰۰ هکتار اراضی پرورش میگوی استان بوشهر امسال بیش از ۱۷ هزار تن برداشت می‌شود.

زنده بودی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد میگوی پرورشی صادر می‌شود افزود:بیش از ۸۰ درصد میگوی پرورشی استان صادراتی است و به کشورهایی، چون ویتنام، چین و کشور‌های مختلف آسیایی و اروپایی صادر می‌شود.

وی با اشاره به طرح برداشت میگوی پرورشی ۲ بار در سال در استخر‌های پرورش میگو بیان کرد: این طرح به صورت آزمایشی در ۱۰ استخر منطقه حله بوشهر اجراء و ۳۰ تن میگو برداشت شد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر بیان کرد: طرح برداشت ۲ بار درسال در اراضی پرورشی از سال آینده در سایت‌های پرورشی فراگیر و میزان تولید میگو در استان ۲ برابر می‌شود.

انتهای پیام/م

طرح برداشت میگو ۲ بار در سال در استخرهای پرورش میگو اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.