با اعلام شورای تامین استان فارس، حضور بانوان در مراسم افتتاحیه ورزشگاه پارس شیراز منتفی شد.

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: قرار بود که شرایط برای حضور خانواده‌ها در مراسم بهره برداری از ورزشگاه پارس فراهم شود، اما با توجه به سالروز شهادت امام جواد (ع)، این موضوع به زمان دیگر موکول شد.

اسماعیلی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس هم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: در حالی که تمام شرایط را برای حضور خانواد‌ه ها در مراسم افتتاحیه ورزشگاه بزرگ شیراز پیش بینی کرده بودیم، اما شورای تامین استان با درخواست ما برای این موضوع مخالفت کرد.

وی افزود: شورای تامین تنها برای رقابت‌های بین المللی، مجوز ورود خانواده‌ها را به ورزشگاه‌ها صادر می‌کند.

تیم قشقایی شیراز در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه امروز در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

گفتنی است دیدار قشقایی شیراز و مس رفسنجان نخستین بازی رسمی ورزشگاه پارس شیراز خواهد بود تا بزرگترین ورزشگاه استان فارس به طور رسمی افتتاح شود.

انتهای پیام/ن

  حضور بانوان در ورزشگاه پارس شیراز لغو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زتنسست
۱۵:۴۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
در طراحی ورزشگاه مدرن پیست دومیدانی حذف میشه...سایه بان ورزشگاه ها کشیده میشه هر چه بیشتر...چمن پارس ضعیف هست ...نمای بتنی سازه بایستی رنگ بشه ..سالن های کنفرانس و خبرنگاران و افراد ویژه بایستی قوی باشند از لحاظ امکانات...یکم ایراد داره این ورزشگاه اگر بخواهیم پنج درصد میزبان جام ملتهای آسیا باشیم!
آخرین اخبار