رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد درخواست هتل برای تخلیه اتاق توسط داوران دیدار سایپا و ذوب‌آهن گفت: در این زمینه هیأت فوتبال تهران کوتاهی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ فریدون اصفهانیان با اشاره به اینکه از تیم داوری بازی سایپا و ذوب آهن خواسته می‌شود که ساعت ۱۲ ظهر روز بازی اتاق‌ها را تخلیه کنند، اظهار داشت: این گونه اتفاقات ناخوشایند است و امیدواریم دیگر تکرار نشود و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هیأت‌های فوتبال استان‌ها وظیفه دارند که میزبان داوران و ناظر داوری مسابقات لیگ باشند و زمینه اسکان آنها را فراهم کنند، گفت: هیأت فوتبال تهران در مورد داوران سایپا و ذوب‌آهن کم‌کاری کرده است.


بیشتر بخوانید: پشت پرده سرگردانی داوران در لابی هتل


وی با بیان اینکه داوران باید بدون دغدغه فقط به فکر قضاوت دیدار باشند، افزود: هیأت‌های فوتبال استان‌ها باید روز قبل از بازی وارد شهر میزبان شده و اسکان یابند و صبح روز پس از دیدار آنجا را ترک کنند.

اصفهانیان با بیان اینکه اگر دیدار به هر دلیل مثلا 24 ساعت تعویق بیفتد باید زمینه اسکان داوران نیز فراهم شود، ادامه داد: هیأت فوتبال میزبان باید در این زمینه تلاش کرده و اجازه ندهد مشکلی برای داوران پیش بیاید.

انتهای پیام/

پشت پرده سرگردانی داوران در لابی هتل

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.