نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل گفت: تفاهم نامه خواهر‌خواندگی شهرهای اردبیل با وان ترکیه بر اساس اشتراکات فرهنگی و مناسبات گردشگری مهرماه امسال امضا می شود.

بهروز پور سلیمان، نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در نمایشگاه بین المللی گردشگری وان که از پنجم تا هشتم مهر ماه به میزبانی وان ترکیه برگزار می شود فعالان اقتصادی استان اردبیل با هدف توسعه مراودات اقتصادی حضور یافته و خواهر خواندگی اردبیل و وان بطور رسمی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و گردشگری استان اردبیل به نمایش گذاشته می شود.

پور سلیمان بر گسترش مراودات اقتصادی با ترکیه تاکید کرد و گفت: در سال های اخیر تعامل خوبی با فعالان اقتصادی این کشور همسایه صورت گرفته و امید است روز به روز بهتر شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل با اشاره به سفر هیات اقتصادی وان به اردبیل افزود: در این سفر توانمندی ها و جاذبه های گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و مقرر است فعالان گردشگری و اقتصادی استان با حضور در نمایشگاه بین المللی وان زمینه و بستر خوبی برای شناساندن قابلیت های گردشگری استان فراهم شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری در ترکیه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.