میرکل انتقال خون استان سمنان گفت : اعتبار مورد نیاز پایگاه انتقال خون شاهرود 10 میلیارد ریال است و در تلاش هستیم به همت پیمانکار تا پایان امسال تکمیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، پژمان صالحی فر مدیرکل انتقال خون استان سمنان بابیان اینکه مراحل احداث ساختمان پایگاه انتقال خون شاهرود تاکنون هفت سال به طول انجامیده است، گفت: مراحل تجهیز پایگاه از سوی سازمان انتقال خون به طور کامل انجام می شود و 10 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای تکمیل این پایگاه اختصاص داده شده است.

وی افزود: اکنون پایگاه انتقال خون شاهرود در یک خانه استیجاری 600 متر مربعی فعالیت دارد و اگر چه مسائل بهداشتی و ایمنی سلامت خون در این مرکز به طور کامل رعایت می شود، ولی این مکان در شان مردم و اهداکنندگان نوع دوست نیست و امیدواریم با بهره برداری از پایگاه انتقال خون جدید ، ظرفیت اهدای خون در شاهرود افزایش یابد.


صالحی فر تصریح کرد:  در چهار ماه ابتدایی سال 97 از 14 هزار مراجعه کننده برای اهدای خون 11 هزار نفر خون اهدا کردند و در سال 96 از 42 هزار و 300 مراجعه کننده 32 هزار و 703نفر موفق به اهدای خون شدند.

انتهای پیام / گ

اهدای خون 11 هزار نفر در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.