رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حفظ و ارتقا منابع‌های انسانی و اجتماعی اولویت‌های هر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی ناصری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه این هفته کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با گرامیداشت ۲۲مرداد سالروز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، گفت: مهم‌ترین سرمایه انسانی کشور کودکان هستند که توجه ویژه مسئولان به ان‌ها از اغاز تولد تا بزرگسالی سبب می‌شود آن‌ها برای انجام فعالیت‌ها در مسیر مشارکت و خرد جمعی گام بردارند.

وی افزود: میوه شیرین سرمایه اجتماعی، اعتماد است و زمانی حفظ و ارتقا می‌یابد که اخلاقیت را سرلوحه کارخود قرار دهیم و قانون مدار باشیم به گونه‌ای که قانون تفسیر به مطلوب نشود و همه در مقابل قانون یکسان باشند.

ناصری ادامه داد: اگر اعتماد بین کارمندان و مدیران سازمان‌های شهرداری از بین رود انجام کار‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

وی اظهار داشت: بررسی اساسنامه پیشنهادی شرکت تهیه، تامین و نگهداری ماشین‌الات شهرداری شیراز در دستور کار چهل و سومین کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: سازمان موتوری به عنوان یک سازمان درآمدزا توانسته است تجهیزات ویژه موتوری را تامین و تکمیل کند که علاوه بر رفع نیاز‌های شهرداری در ارائه خدمات در مواقع بحران نیز پیشگام باشد.

ناصری گفت: بررسی وضعیت نیرو‌ها و ماشین آلات این سازمان و سوددهی دایر شدن این شرکت به جای سازمان موتوری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به وجود بیش از یک هزارو ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در شهر شیراز، باید با بررسی‌های کارشناسی، تدابیری اندیشیده شود تا در مواقع بحران در زمینه ماشین الات با مشکل روبرو نشویم.

به گفته ناصری، کمبود وسیله نقلیه برای نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق یکی از دغدغه‌های مشترک شهرداران مناطق شیراز است که در راستای تامین خودرو باید توجه ویژه شود.
انتهای پیام/ر

وجود بیش از یک هزار و ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.