فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان، ۸ هزار و ۲۷۴ عدد انواع لوازم خانگی و الکتریکی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را در زنجان کشف کردند.

احتكار 50 ميلياردی لوازم خانگی و الکتریکی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع لوازم خانگی و برقی در ۲ انبار واقع در زنجان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار آزادی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی، ماموران اماکن، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبار‌های مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن ۸ هزار و ۲۷۴ عدد انواع لوازم خانگی و لوازم الکتریکی فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگی و برقی احتکار شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .
 
انتهای پیام/ن
 

احتکار کالا در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.