ششمین جلسه کمیته فنی شهرستان هرسین به منظور بررسی وضعیت طرح های اشتغال پایدار روستایی و پرونده‌های متقاضیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  جلسه کمیته فنی شهرستان هرسین به ریاست فرماندار و با حضور دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه از دستگاههای اجرایی عضو جلسه خواست متولی اصلی پیگیری پرونده‌های متقاضیان تا زمان پرداخت تسهیلات باشند.

 شاه آبادی همچنین از بانک های عامل خواست بدون هماهنگی با فرمانداری و دستگاههای اجرایی از عودت پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی اجتناب نمایند.

در این جلسه تعداد پرونده‌های ارسال شده توسط ادارات به بانک های عامل از لحاظ پرداخت تسهیلات و دلایل عدم پرداخت تسهیلات توسط فرماندار بررسی و برای هر یک از پرونده‌هایی که مشکلی در عدم پرداخت تسهیلات داشتند ضرب الاجل برای رفع مشکلات مربوطه تعیین شد.

 از دیگر موضوعاتی که در این جلسه به آن پرداخته شد بررسی و واکاوی 20 پرونده اشتغالزایی در بانک های عامل بود.

فرماندار هرسین در جلسه ستاد باز آفرینی بافت فرسوده گفت:شهرداري و شورای شهر گله مندم که بدون هیچ مشاوره فني و مطالعه ای در محله راخیز در سالهاي گذشته شروع به احداث پارك كرده اند و الان معطل مانده است.

وی ادامه داد : برای ساماندهی شهرك آزادی، كاربريها در بازنگری طرح جامع شهری باید لحاظ شود آموزش و پروش هرسین نسبت به احداث مدرسه و پیگیری درخصوص هماهنگی با خیرين مدرسه ساز اقدام کند راه و شهرسازی پیگیری جذب اعتبارات در حوزه ستاد باز آفرینی بافت فرسوده باشد نظام مهندسی هرسین در دریافت هزینه ها باید تخفیف بیشتری به مردم بدهد تا مردم تشویق به باز آفرینی بافت های فرسوده شوند.

در پایان جلسه مقرر شد که با استفاده از اعتبارات بازآفريني بافت فرسوده، تملك يك ساختمان تاريخي برای سال آینده جهت احداث فرهنگسرا مصوب شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بدون هماهنگی با فرمانداری از عودت پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی اجتناب شود

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.