هادی انباردار تهیه کننده سینما گفت:هم اکنون در حال فیلمبرداری «ماهی و برکه» در شهرستان اقلید استان فارس هستیم که حدود ده روز آینده به پایان می‌رسد.

فیلمبرداری «ماهی و برکه» ده روز دیگر تمام می شودهادی انباردار تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت«ماهی و برکه» گفت : هم اکنون در حال فیلمبرداری در منطقه ای جنگلی در شهرستان اقلید استان فارس هستیم که حدود ده روز آینده به پایان می رسد و پس از آن فیلمبرداری در فرودگاه شیراز آغاز می شود.

وی با اشاره به زمان شروع فیلمبرداری در فرانسه بیان کرد: یک هفته پس از پایان فیلمبرداری در ایران، فیلمبرداری در فرانسه را آغاز می کنیم.

تهیه کننده سینما درباره پیش بردن کارهای فنی«ماهی و برکه» گفت:حسن حسندوست تدوین این فیلم را پیش می برد و به جزئیات دیگر بخش های فنی در خبرهای بعدی خواهیم پرداخت.

تهیه کنندگی «ماهی و برکه» بر عهده هادی انباردار و کارگردانی آن را علی براتی انجام می دهد.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:
فیلم به زندگی مخترعی (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «ماهی و برکه»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.