رقابت‌های لیگ‌های اروپایی از امروز با برگزاری چند دیدار در ۳ کشور هلند، انگلیس و فرانسه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های لیگ های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار در کشوئر های انگلستان ، فرانسه و هلند پیگیری می شود. لیگ برتر جزیره و لوشامپیونا فرانسه هر کدام شب گذشته شاهد برگزاری دیدار افتتاحیه بودند.

//////

لوشامپیونا فراسه /بازی های  آسان موناکو و پاری سن ژرمن

روز گذشته و در آغاز فصل جدید لیگ لوشامپیونا فرانسه تیم های المپیک مارسی و تولوز در ورزشگاه ولودروم به مصاف هم رفتند.تیم المپیک مارسی در اولین دیدار خود عالی ظاهر شد و با نتیجه قاطع چهار بر صفر تیم تولوز را شکست داد.گلزن های مارسی در این دیدار دمیتری پایت 2 بار و والرجرمین و فلورین تووین هرکدام یک بار گلزنی کردند.تیم مارسی فصل گذشته در رتبه چهارم و تیم تولوز در رتبه 18 قرار گرفته بودند.

برنامه ادامه بازی های هفته نخست لیگ فرانسه :

شنبه ( 20 مرداد 97)

نانت – موناکو
آنژه – نیم المپیک
لیل- رن
مون پلیه – دیژون
نیس – استاد رنس
سن اتین – گنگام
لیون – آمیان
بوردو – استراسبورگ
پاریسن ژرمن – کان

نانت – موناکو ( شنبه 20 مرداد 97 – ساعت: 19:30)

تیم های فوتبال نانت و موناکو در ادامه رقابت های هفته نخست لیگ لوشامپیونا امشب به مصاف هم خواهند رفت.موناکو در هشت بازی از 10 بازی قبلی خود مقابل نانت پیروز شده است و تیم موناکو در 21 بازی از 23 بازی قبلی خود در لیگ 1 شکست نخورده است.و در چهار دیدار گذشته این دو تیم سه پیروزی سهم موناکو و یک پیروزی سهم نانت بوده است.این دیدار به میزبانی تیم نانت و در استادیوم دلا بیو جیره برگزار خواهد شد.

 

آنژه – تیم المپیک مارسی ( شنبه 20 مرداد 97 – ساعت: 22:30)

تیم آنژه که فصل گذشته نتیجه خوبی را نگرفت و در رتبه 14 قرار گرفت، انتظار می رود در شروع فصل جدید مقابل تیم گمنام نیم المپیک نتیجه خوبی را کسب کند.آنژه در 5 بازی قبلی خود مقابل تیم المپیک حداقل 2 گل زده است.در چهار دیدار گذشته رودررو این 2 تیم 2 پیروزی سهم هر تیم بوده استاین بازی در ورزشگاه ریموند کوپا به میزبانی تیم آنژه برلگزار خواهد شد.

//////

لیل – رن ( شنبه 20 مرداد 97 – ساعت: 22:30)

در پنج دیدار گذشته این دو تیم در رقابت های لوشامپیونا تیم رن موفق به کسب سه پیروزی و تیم لیل تنها یک بازی را پیروز شده و یک دیدار هم به تساوی کشیده شده است.و تیم رن رن در 13 بازی از 14 بازی قبلی خود در لیگ 1 شکست نخورده است.این دیدار در ورزشگاه نورد لیل متروپول به میزبانی تیم لیل برگزار خواهد شد.

مون پلیه – دیژون ( شنبه 20 مرداد – ساعت: 22:30)

تیم های مون پولیه و دیژون در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم مون پلیه در 9 بازی قبلی خانگی خود مقابل دیژون شکست نخورده است و می تواند روحیه ی بازیکنان این تیم مقابل دیژون را بالا ببرد.و تیم دیژون در 13 بازی از 14 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ لوشامپونا موفق به پیروزی نشده است.در چهار دیدار گذشته این دو تیم سه تساوی و یک ژیروزی برای دیژون رقم خورده است.

نیس – استاد رنس ( شنبه 20 مرداد – ساعت: 22:30)

تیم نیس در 4 بازی قبلی خانگی خود مقابل استاد رنس موفق به کلین شیت شده است و در پنج دیدار گذشته این دو تیم سه پیروزی برای نیس و 2 تساوی رقم خورده است.این دیدار در استادیوم آلیاز ریویرا به میزبانی نیس برگزار خواهد شد.

سن اتین – گنگام ( شنبه 20 مرداد – ساعت : 22:30)

سن اتین در پنج دیدار قبلی خانگی خود مقابل گنگام پیروز شده و تیم گنگام در 6 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ لوشامپیونا در فصل قبل حداقل 2 گل خورده است.و در پنج دیدار گذشته دو تیم در لیگ فرانسه سه پیروزی سهم سن اتین و 2 پیروزی سهم گنگام بوده است.این دیدار به میزبانی سن اتین خواهد بود.

//////

لیون- آمیان ( یکشنبه 21 مرداد 97 – ساعت: 17:30)

تیم لیون در سه دیدار قبلی خود مقابل آمیان پیروز شده و حداقل 2 گل را مقابل این تیم به ثمر رسانده است.در 2 دیدار قبلی یک پیروزی سهم لیون و یک پیروزی سهم آمیان بوده است.این دیدار در ورزشگاه پارک المپیک لیون برگزار خواهد شد.

بوردو – استراسبورگ ( یکشنبه 21 مرداد 97 – ساعت: 19:30)

تیم بوردو در چهار دیدار قبلی خود در فصل گذشته لیگ لوشامپیونا حداقل سه گل زده است و تیم استراسبورگ در 5 بازی از 7 بازی قبلی خارج از خانه خود درفصل گذشته لیگ لوشامپیونا در هر دو نیمه شکست خورده است.در پنج دیدار گذشته دو تیم در لیگ فرانسه سه پیروزی سهم بوردو و یک پیروزی سهم استرانسبورگ بوده و یک دیدار هم به تساوی رسیده است.

پاریسن ژرمن – کان ( یکشنبه 21 مرداد 97 – ساعت: 23:30)

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در 15 دیدار قبلی خود مقابل تیم کان شکست نخورده و درپنج بازی از 6 بازی قبلی خانگی پاری سن ژرمن مقابل کان بیش از 2.5 گل زده شده است در چهار دیدار گذشته 2 تیم مقابل یکدیگر 2 پیروزی سهم تیم پاریسن ژرمن بوده و 2 دیدار هم به تساوی شده است.این دیدار در استادیوم پارک دوپرانس به میزبانی پاریسن ژرمن برگزار خواهد شد.

//////


بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد 2 - لسترسیتی 1/شاگردان مورینیو فصل را با پیروزی آغاز کردند

هافتون: خوشحالیم که توانستیم جهانبخش را به برایتون بیاوریم


لیگ برتر جزیره / اولین آزمون جهانبخش در لیگ جزیره

هفته اول لیگ برتر فوتبال انگلیس روز گذشته با دیدار دو تیم منچستریونایتد و لسترسیتی آغاز شد و در نهایت تیم فوتبال منچستریونایتد با نتیجه 2 بر یک در این دیدار به پیروزی رسید. گل های شیاطین سرخ را پل پوگبا و لوک شاو به ثمر رساندند و تک گل روباه ها را جیمی واردی به ثمر رساند. خوزه مورینیو سرمربی قرمزهای منچستر توانست اولین بازی فصل جدید مسابقات لیگ برتر را با برد آغاز کند.ادامه بازی های هفته اول لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه 20 مرداد 97) و فردا یکشنبه(21 مرداد 97) برگزار خواهد شد.

//////

برنامه بازی ها به شرح زیر می باشد:

شنبه  20 مرداد 97

نیوکاسل - تاتنهام 16:00

فولام - کریستال پالاس 18:30

بورنموث - کاردیف 18:30

هادرسفیلد - چلسی 18:30

واتفورد - برایتون 18:30

ولورهمپتون - اورتون 21:00

 

یکشنبه 21 مرداد97

 

لیورپول - وستهام 17:00

ساوتهمپتون - برنلی 17:00

آرسنال - منچستر سیتی 19:30

 

نیوکاسل - تاتنهام شنبه ( 20 مرداد 97) ساعت 16:00

دو تیم نیوکاسل یونایتد و تاتنهام امروز در چارچوب هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس به میزبانی نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک شهر نیوکاسل به مصاف یکدیگر می روند. تاتنهام جزو شش تیم بزرگ لیگ انگلیس محسوب می شود و فصل گذشته بعد از دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد با 77 امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار گرفته است. تیم نیوکاسل نیز فصل گذشته با 44 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است. هدایت تیم نیوکاسل بر عهده رافائل بنیتز است و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام هاستپر است.

//////

فولام - کریستال پالاس شنبه (20 مرداد 97) ساعت 18:30

تیم لندنی فولام در اولین دیدار خود در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی خود کراون کاتج، میزبان تیم کریستال پالاس خواهد بود. اسلاویشا یوکانویچ سرمربی گری تیم فولام را برعهده دارد و هدایت تیم کریستال پالاس بر عهده روی هاجسون، مربی سرشناس انگلیسی است. تیم فولام بعد از 4 سال دوری از لیگ برتر انگلیس امسال بار دیگر خودش را در سطح اول مسابقات لیگ انگلیس می بیند. تیم کریستال پالاس فصل گذشته با 44 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار گرفت.

بورنموث – کاردیف شنبه (20 مرداد 97) ساعت 18:30

بورنموث در هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس میزبان تیم تازه به لیگ برتر راه یافته کاردیف خواهد بود. این بازی در ورزشگاه دین کورت شهر بورنموث برگزار می شود. بورنموث فصل گذشته با 38 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

هادرسفیلد - چلسی شنبه (20 مرداد 97) ساعت 18:30

آبی های لندنی در اولین دیدار خود در لیگ برتر انگلیس به سرمربی گری مائوریزیو ساری مهمان تیم هادرسفیلد قرار می گیرد. تیم چلسی در ای دیدار ادن هازارد و کپا آریزابالاگا خرید جدید خود را در این دیدار در اختیار نخواهند داشت و همچنین متئو کواچیچ خرید جدید چلسی از رئال نمی تواند این تیم را در این بازی همراهی کند. تیم چلسی فصل گذشته با 70 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر قرار گرفت.

//////

واتفورد - برایتون شنبه (20 مرداد 97) ساعت 18:30

واتفورد در اولین دیدار خود در لیگ برتر میزبان برایتون خواهد بود. این بازی در ورزشگاه ویکاریج رود شهر واتفورد برگزار می شود. نکته مهم در این دیدار حضور احتمالی علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم برایتون است. با این اتفاق جهانبخش امروز می تواند اولین بازی خود را در لیگ انگلیس تجربه کند. سرمربی تیم واتفورد خاوی گراسیا است و هدایت تیم برایتون را کریس هیوتن بر عهده دارد. واتفورد و برایتون در فصل گذشته به ترتیب در رده چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند.

ولورهمپتون - اورتون شنبه (20 مرداد 97) ساعت 21

تیم ولورهمپتون که بعد از 6 فصل بار دیگر به رقابت های لیگ برتر رسیده است در اولین دیدار فصل جدید مقابل تیم اورتون قرار می گیرد. سرمربی اورتون مارکو سیلوا است و نونو اسپیرینتو سانتو هدایت گرگ ها را بر عهده دارد. این بازی در ورزشگاه مالینیو شهر ولورهمتون برگزار می شود.

لیورپول - وستهام یکشنبه (21 مرداد 97) ساعت 17

شاگردان یورگن کلوپ که در فصل گذشته عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند و در همه ی دیدار های خود بازی جذاب و هجومی از خود به نمایش می گذاشتند در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر در مقابل تیم وستهام به سرمربی گری مانوئل پیگرینی قرار خواهند گرفت. این بازی در ورزشگاه اختصاصی لک لک ها یعنی آنفیلد برگزار خواهد شد.

//////

ساوتهمپتون - برنلی یکشنبه (21 مرداد 97) ساعت 17

این دیدار در ورزشگاه سنت مریز به میزبانی ساوتهمپتون برگزار خواهد شد. سرمربی گری تیم ساوتهمپتون را مارک هیوز بر عهده دارد و هدایت تیم برنلی بر عهده شاین داچ است. تیم ساوتهمپتون فصل قبل در آستانه سقوط از لیگ برتر در رده هفدهم قرار گرفت و تیم برنلی با عملکردی درخشان بعد از شش تیم بزرگ لیگ انگلیس در رده هفتم قرار گرفت.

آرسنال - منچستر سیتی یکشنبه (21 مرداد 97) ساعت 19:30

آخرین دیدار هفته اول لیگ برتر انگلیس بین دو تیم قدرت مند آرسنال و منچسترسیتی برگزار می شود. سیتیزن ها فصل گذشته با سرمربی گری پپ گواردیولا با کسب 100 امتیاز به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یافتند. تیم آرسنال نیز فصل قبل در آخرین حضور آرسن ونگر بر روی نیمکت این تیم توانست با کسب 63 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد. حال سرمربی گری تیم آرسنال را اونای امری سرمربی ثابق پارسن ژرمن یر عهده دارد و باید دید در اولین دیدار این فصل در مقابل قهرمان فصل قبل چه نتیجه ایی به دست خواهد آورد. این بازی در ورزشگاه اتحاد شهر لندن برگزار خواهد شد.

//////

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار