روز گذشته «جمعه» وینفرد شفر آلمانی در مورد مربیان ایرانی با طعنه و غیر مستقیم کارلوس کی روش را خطاب قرار داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی بر تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در مصاحبه خود ضمن تمجید از مربیان ایرانی گفت: هرگز نمی‌پذیرم کسی بگوید کیفیت لیگ ایران خوب نیست و لیگ روسیه و بلژیک از این رقابت‌ها بهتر است.


بیشتر بخوانید: حضور طارق همام در ایفمارک/مربی استقلال به ایران بازگشت


شفر به تیم برانکو اضافه شد؟/دیدار تک حذفی خارجی‌ها در ایران

  • سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در ادامه این نشست خبری اظهار داشت: در زمان رقابت‌های جام جهانی 2018 و پس از این رقابت‌ها گفتم لیگ ایران، بسیار خوب است و من هرگز نمی‌پذیرم کسی بخواهد بگوید لیگ ایران خوب نیست. پرسپولیس هم دربازی اول خود مقابل پدیده خوب بازی کرد، اما شاید خوش شانس بود. در بازی قبلی هم نمایش خوبی داشت. نمی‌خواهم بگویم فقط ۲ مربی از آلمان و کرواسی در لیگ ایران خوب هستند، مربیان ایرانی هم در لیگ خوب کار می‌کنند. تنها لیگ ایران را نمی‌شناسم بلکه لیگ کشور‌های زیادی مانند بلژیک و روسیه را هم می‌شناسم. به همین دلیل کسی نمی‌تواند بگوید لیگ این ۲ کشور بهتر از لیگ ایران است.

شفر به تیم برانکو اضافه شد؟/دیدار تک حذفی خارجی‌ها در ایران

  • این اتفاق در نشست خبری شفر را در تیم برانکو قرار داد و حداقل سرخابی‌های پیاتخت در یک مورد هم عقیده شدند و این موضوع کار کارلوس کی روش را برای روز‌های آتی سخت می‌کند.
  • کی روش هنوز قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال ایران تمدید نکرده است و در صورتی که این مسئولیت را قبول کند باید این بار در 2 جبهه آسیایی و داخلی مبارزه کند.
  • دعوای خارجی‌های ایران در فوتبال کشورمان شاید به یک دیدار تک حذفی منجر شود و کی روش از این بابت آسیب خواهد دید چرا که میلیون‌ها هوادار استقلال و پرسپولیس در مورد تصمیم‌های برانکو در مورد بازیکنان این 2 تیم خود را محق به اظهار نظر می‌دانند و کی روش خوب می‌داند باید هواداران سرخابی را راضی نگه دارد.

شفر به تیم برانکو اضافه شد؟/دیدار تک حذفی خارجی‌ها در ایران

  • شفر در روز‌هایی که هدایت استقلال را بر عهده گرفته است نشان داد در بیرون از زمین هم تاکتیک‌های خاصی دارد و باید دید بدلکاری کی روش در مورد شفر جواب می‌دهد یا خیر؟

بیشتر بخوانید: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ۲ استقلالی را نقره داغ کرد


انتهای پیام/

شفر هوادار برانکو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قشقایی
۰۹:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
انشا الله روزی برسد مربیان ما با افزایش دانش خود از شفر و کی روش هم بهتر شوند
آخرین اخبار