معاونت پرورشی و تربیت بدنی ایذه از درخشش دانش آموزان دختر ایذه‌ای در مسابقات دوومیدانی کشور به میزبانی استان کرمانشاه در مردادماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم مقصودی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ایذه گفت: دانش آموزان دختر ایذه که در قالب تیم منتخب استان خوزستان به این مسابقات اعزام شده بودند،در پایان موفق به کسب دو مدال طلا،یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

وی افزود: در این مسابقات،دانش آموزان ایذه در 4  رشته پرش طول، پرتاب دیسک ،دو400 متر و دو 100 متر(بامانع و بدون مانع)موفق به کسب مدال شدند که به ترتیب  در ماده پرش طول آوا چهارتنگی مدال طلا و فیروزه پورحدادی مدال برنز، در ماده پرتاب دیسک:سوگند نوروزی نژاد مدال برنز، در ماده دو 400متر ساناز شاهپری مدال طلا ،در ماده دو 100 متر شکیلا حاتمی مدال برنز، در ماده دو 100  متر با مانع پارمیس حیدری مدال نقره و حنانه یاراحمدی مدال برنز را کسب کردند.

مقصودی عنوان کرد: حضور دانش آموزان ایذه در مسابقات حرفه ای و قهرمانی به پرورش استعداد های ورزشی،کمک شایانی خواهد کرد. لذا جای دارد از زحمات و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان،هیات و کانون ویژه دوومیدانی، کارشناسی تربیت بدنی،مدیران،مربیان ودبیران تربیت بدنی مدارس تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/م

مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.