رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری 495 تماس با سامانه 125 در این شهرستان خبر داد.

برقراری 495 تماس با سامانه 125 همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 19 مرداد ماه، 16 عملیات اطفای حریق و 7 عملیات امداد و نجات و 3 مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش آتش نشانان همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته شهروندان 495 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 26 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 21 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 190 تماس اشتباه و متاسفانه 258 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 16 مورد آتش سوزی شامل 2 مورد حریق باغ در بلوار ارم و جاده ملایر، حریق درختان در شهرک بهشتی، دو مورد حریق سطل زباله در بلوار علویان و پیشاهنگی، حریق لاستیک در بلوار علاقبندیان، نشت سوخت خودرو در میدان فردوسی و 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان امام حسن (ع)، بلوار غنی زادگان، بلوار فرودگاه، امزاجرد، شهرک اندیشه، بلوار ارم، جاده ملایر، تفریجان و امیرآباد بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین 7 مورد عملیات امداد و نجات شامل 2 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی، 3 مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی، مهار حیوانات در دره مرادبیگ و عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در رکنی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ادامه داد: همچنین3 مورد عملیات احتیاط حریق نیز در حوادث تصادف خودرو در روستای سیمین، به صدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در میدان جهاد و منزل در شهرک مدرس صورت گرفت.

بیاناتی  ابراز داشت: تعداد 8 نفر نجات یافته در عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

نجات 8 نفر توسط آتش نشانان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.