دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

دمبله به پاریس سن ژرمن می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه پاریس سن ژرمن در تلاش اند تا بازیکن جوان تیم بارسلونا، عثمان دمبله را جذب کرده و به تیم خود آورند.این بازیکن 21 ساله به تازگی در لیست  بازیکنان خروجی آبی اناری های کاتالان  قرار گرفته مسئولان این تیم می خواهند تا این بازیکن را بفروشد.در ادامه باید گفت با فروش این بازیکن به تیم  پاریس سن ژرمن ، یکی از جوان ترین و قوی ترین خط حمله تیم های باشگاهی جهان با حضور نیمار ، دمبله و ام باپه به وجود خواهد آمد.

تلاش پوگبا برای انتقال به بارسلونا ادامه دارد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پل پوگبا ستاره جام جهانی2018 روسیه و یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایند در تلاش است تا به هر صورت ممکن این تیم را بر سر اختلافاتش با خوزه مورینیو ترک کرده و به بارسلونا منتقل شود.بارسلونا نیز برای انتقال این بازیکن در نظر دارد تا عثمان دمبله و یری مینا و 45 میلیون پوند را نیز به شیاطین سرخ  پیشنهاد داده است.

3مهاجم زیر نظر منچستریونایند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه منچستریونایتد در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود یکی از بهترین های  بازیکنان خط حمله جهان همچون ویلیان و یا زلاتان ابراهیمویچ را جذب  کرده و به تیم خود آورند. خوزه مورینیو دلیل اصلی این اظهارات خود را تقویت خط حمله تیم خود به واسطه جذب این بازیکنان قدرتمند عنوان کرده و گفته است در صورتی که ویلیان به تیم او منتقل شود ، به راحتی جایگزین جای خالی زلاتان ابراهیمویچ در خط حمله تیم خواهد شد.

رئال مادرید برای جذب هازارد دست بردار نیست

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

شایعات حاکی از آن است که مسئولان تیم فوتبال رئال مادرید تلاش فراوانی را برای جذب ادن هازارد ، ستاره تیم چلسی انجام داده اند ،می خواهند با خرید این بازیکن جای خالی کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره سابق تیم  خود را به خوبی پر کنند.رئالی ها عنوان کرده اند انتقال کواچیچ و کورتوا میان 2 تیم می تواند مسیری راحت را برای نقل و انتقالات میان 2 باشگاه به وجود آورده باشد و  انتقال هازارد را آسان تر از گذشته کرده باشد.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار