مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اردبیل یکی از استان‌های افتخارآفرین کشور در مسابقات آسیایی است

بهرام آقاخانی گفت: 28 مردادماه نمایندگانی از استان اردبیل در رشته‌های ورزشی مختلف به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در آئین بدرقه ورزشکاران اردبیل به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا در اردبیل اظهار داشت‌: خوشبختانه ورزش و ورزشکاران استان اردبیل در رویدادهای مهم و بین‌المللی جایگاه مناسبی کسب کرده و همیشه برای ایران افتخارآفرین بودند که امیدواریم کاروان ورزشی اعزامی استان به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز برای کشور عزیزمان ایران افتخارآفرین باشند.

وی گفت: در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2014 کره جنوبی هفت نفر ورزشکار از استان اردبیل در این مسابقات شرکت کردند که خوشبختانه توانستند مدالهای رنگارنگی برای ایران کسب کرده و برای همین استان اردبیل جزو 4 استان برتر کشور در کیفیت مدال ها بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ورزشکاران 28 مرداد ماه به این مسابقات اعزام می‌شوند که جمهوری اسلامی ایران در 42 رشته ورزشی نمایندگان خود را به این مسابقات اعزام می‌کند که از استان اردبیل نیز 5 نفر در مسابقات آسیایی و 6 نفر در مسابقات پاراآسیایی شرکت خواهند  داشت.

آقاخانی تصریح کرد: علی اشکانی و احد پازاج از استان اردبیل به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین مدیر فنی تیم های کشتی ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت که امیدواریم ورزشکاران و نمایندگان استان اردبیل در این رویداد افتخارآفرین باشند.

وی بیان کرد: ورزشکارانی که در میادین بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند باید به نحو شایسته و در شان و جایگاه آنان تجلیل شوند که متاسفانه محدودیت در اعتبارات باعث شده است که تجلیلها در حد این ورزشکاران نباشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.