هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: موقعیت‌های خوبی در مقابل ذوب آهن داشتیم، اما تبدیل به گل نشد.

عباسیان: موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما تبدیل به گل نشدندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معین عباسیان هافبک تیم سایپا اظهار کرد: با صحبت‌هایی که کادر فنی انجام دادند بازی را در مقابل ذوب آهن خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی برای گل زنی داشتیم، اما متاسفانه هیچکدام تبدیل به گل نشد.همه بازیکنان تمام توان خود را می‌گذارند تا بهترین بازی خودشان را به نمایش بگذارند، اما بازهم نتیجه تساوی نتیجه بدی نیست.

او در ادامه گفت: بعد از شوکی که هفته گذشته به ما وارد شد، بچه‌ها توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.هفته بعد بازی سختی مقابل تراکتورسازی تبریز داریم، اما سعی می‌کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.

معین عباسیان درباره بازی کردنش در پست هافبک راست گفت: نظر سرمربی تیم است که من کجا بازی کنم و فرقی نمی‌کند که در سمت چپ یا راست باشم و به نظر علی دایی احترام می‌گذارم.

او درباره طلب خود از باشگاه پدیده با توجه براینکه این باشگاه ۶۲۰ میلیون تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کرده است اظهار کرد: تا جایی که شنیده ام آن پول برای بدهی این باشگاه به بازیکنان خارجی بوده است من هم از این تیم طلب دارم و با مدیر عامل پدیده صحبت کرده ام که اگر پرداختی از جانب این باشگاه نشد من هم مجبور می‌شوم از این تیم شکایت کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار