سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر حق فوتبال را می‌دادند ما باید ۳ امتیاز می‌گرفتیم چرا که بهتر از ذوب آهن کار کردیم.

دایی: طبق عدالت فوتبال باید 3 امتیاز این بازی را می گرفتیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: یک بازی پایاپای و خیلی سخت بود. هر ۲ تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند و تیم ذوب آهن که توانسته بود در بازی های قبلی این همه موقعیت ایجاد کند، به جز یک ضربه کاشته موقعیتی در بازی گیرش نیامد. در این بازی بدشانس هم بودیم و در همان نیمه اول باید بازی را با پیروزی تمام می‌کردیم و با یکی - ۲ گل می‌توانستیم به رختکن برویم. به هر حال در ۱۵ دقیقه آخر با تعویض‌هایی که کردیم تیم ما رو به جلوتر شد و موقعیت گلزنی گیرش آمد و چند ضربه ایستگاهی بدست آوردیم و باید روی این ضربات بیشتر کار کنیم که بتوانیم به نتیجه برسیم. اگر حق فوتبال را می‌دادند ما باید ۳ امتیاز می‌گرفتیم چرا که ما بهتر از ذوب آهن کار کردیم و خسته نباشید به بازیکنان خود می‌گویم خیلی تلاش کردند، اما نتوانستیم امتیازات کامل این بازی را بدست آوریم.

حواشی اخیر روی عملکرد ترابی تاثیر گذار بود

او درباره اینکه مهدی ترابی به فرم ایده آل خود هنوز نرسیده است، گفت: خیلی از مسائل ممکن است اتفاق بیافتد و مهدی ترابی دوران بدنسازی با ما نبوده است. او در جام جهانی حضور داشت و به طور حتم مهدی در آینده می‌تواند به تیم ما کمک کند. در ۱۲ بازی باقی مانده نیم فصل اول ما روی مهدی زیاد حساب باز کردیم و به نظرم او زحمتش را می‌کشد، اما یک مقدار باید سعی و تلاش کنیم تا از توانایی بازیکنان خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. حواشی اخیر می‌تواند روی عملکرد ترابی تاثیر گذار باشد و به طور حتم چنین اتفاقاتی می‌تواند روی نحوه بازی بازیکن تاثیر داشته باشد، اما ما سعی می‌کنیم که این حواشی روی مهدی تاثیر نگذارد و ما بتوانیم از عملکرد این بازیکن به نحو احسن استفاده کنیم.

اشتباه بچگانه اسدی را به حساب جوانی اش گذاشتیم

دایی درباره بخشش رضا اسدی بیان کرد: رضا اسدی از لحاظ فنی بازیکن خوبی است و این بازیکن می‌تواند در تیم ملی هم بازی کند و ما هافبک دفاعی به این شکل در تیم ملی نداریم و به راحتی می‌تواند او کار کند، اما متاسفانه یک اشتباه بچگانه داشت که آن را به حساب جوانی اش گذاشتیم. رضا در این ۲ سال و خرده‌ای که در کنار من بوده است چنین اشتباهی مرتکب نشده بود و اکنون این اتفاق رخ داد، اما با صحبت‌ها و جلساتی که با او داشتیم در بازی امروز خوب کار کرد.

او درباره اینکه جایگزین مناسبی به جای ترابی در نیم فصل دوم دارد، گفت: به طور حتم زهیبی که در نیمکت تیم ما بود در آینده می‌توانیم از او استفاده کنیم و غیر از او، بازیکنان جوان خوبی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. اگر ترابی را نداشته باشیم به طور حتم معین عباسیان و سلیمانی می‌توانند به ما کمک کنند. من مطمئن هستم با این ترکیب مشکلی نخواهیم داشت.

دایی درباره اینکه مرادی در درون دروازه سایپا خوب کار کرد، گفت: از اخباری مدتی است که خبر ندارم و اینکه از تیم ما جدا شده است اطلاعی ندارم. ما طبق عملکرد دروازه بانان در تمرینات و براساس سیستمی که امروز انتخاب کردیم که سریع در ضد حملات شرکت کنیم به همین علت از مرادی استفاده کردیم. فلاح زاده با اینکه سال قبل گل‌های بدی دریافت کرد، اما برای ما دروازه بان بی نظیری بوده است و امسال هم خوب کار کرده است. این یک رقابت است که هر بازیکنی که خوب باشد در سیستم ما جا می‌گیرد و استفاده می‌کنیم. مصاحبه دیروز را تصحیح کنم منظورم وزیر کار بود و به وزیر آموزش و پرورش کاری نداشتم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار