۳۳ خبرنگار برتر در هفتمین جشنواره مطبوعات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ در هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از ۳۳ خبرنگار برتر در بخش‌های صفحه آرایی، در عکس، خبر مکتوب، تیتر، گزارش ورزشی، خبری و تحمیلی، یادداشت سیاسی، یادداشت اجتماعی و سرمقاله و یادداشت تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از علی دهباشی مدیر مسئول و سردبیر مجله بخارا و سردبیر قزوینی قدردانی شد.

حجت‌الاسلام حسینی مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: خبرنگاران از هر حزب و دینی که هستند باید حقیقت را به مردم نشان دهند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در عصر جهانی، ایران جزو کشور‌های دانلود است یعنی آنکه دریافت کننده اطلاعات است بدون اینکه چیزی تولید کند.

وی، خبر، مصاحبه و گزارشگری را سه اصل خبرنگاری بیان کرد.

سردار غیاثی فرمانده رزمندگان غرب و شمالغرب کشور هم در این مراسم گفت:️خبری که به امپراطوری خبری وابسته باشد قطعا خیانت به خون شهداست.

سردار غیاثی افزود: باید یاد خبرنگارانی را که در بحرانی‌ترین روز‌ها با حداقل امکانات حداکثری بهره‌برداری را داشتند، زنده کرد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: خبرنگاران اینه جامعه هستند و باید علاوه بر انعکاس مشکلات، نقاط مثبت از جمله پیشرفت‌های ایران در علم و فناوری را بیان کنند.

محمدی افزود: وارد شدن لطمه به اعتماد مردم یکی از مشکلات جامعه است که خبرنگاران می‌توانند در ترمیم این آسیب نقش موثری داشته باشند.

محمدی، ناامیدی در بین مردم را یکی دیگر از مشکلات موجود بیان کرد و گفت: مردم سرمایه اجتماعی جامعه هستند که خبرنگاران می‌توانند روحیه امید را به آنان تزریق کنند.

وی اضافه کرد: اگر هر مدیر وظیفه خود را به درستی انجام دهد می‌تواند در بازگشت اعتماد مردم و روحیه امید نقش داشته باشد.

اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: جامعه دچار یک بحران فرهنگی شده است که پایه‌های اجتماعی جامعه را تحریک می‌کند که باید یک بازسازی عمیق و تحریر رویکرد فرهنگ جامعه داشته باشیم.

اسکندری نژاد گفت: خبرنگاران چشم‌های بیدار جامعه هستند و در بالا بردن نوع نگاه آحاد جامعه نقش دارند.

علی دهباشی مدیر مسئول و سردبیر مجله بخارا هم در این مراسم با اشاره به تنوع فرهنگی گفت: با وجود این تنوع اگر نامی از بزرگان قزوین باقی مانده است به خاطر پایداری به امر ملی و دینی بوده است.

انتهای پیام/

تجلیل از خبرنگاران برتر استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار