مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: نشست تخصصی مدیران کل بهزیستی با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان و کرمانشاه به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: نشست تخصصی مدیران کل بهزیستی با حضور  استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان و کرمانشاه به میزبانی استان اردبیل به مدت یک روز برگزار و مسائل در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در مورد اهداف برگزاری این نشست بیان کرد: بررسی برگزاری دروه‌های آموزشی کشوری به صورت منطقه‌ای، توسعه مراکز غیردولتی به ویژه در حوزه توانبخشی، اعتبارات مراکز تبصره دو ماده 16 و پیشنهادات اصلاحی تبصره 13 کمیسیون ماده 26 از جمله اهداف برگزاری این نشست تخصصی به شمار می‌رود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل موضوعاتی از قبیل چالش‌های ادارات بهزیستی با سازمان آموزش وپرورش در خصوص مهدهای کودک، توسعه طرح‌های جدید توانبخشی در زمینه درمان معلولان، همسان‌سازی اعتبارات، نظارت بر افراد مجهول‌الهویه و ارزیابی تاثیر تحریم‌ها بر فعالیت‌های سازمان بهزیستی به ویژه توانبخشی از دیگر محورهای بحث در این نشست عنوان کرد.

ستاری با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در راستای سیاست‌های نظام متولی سلامت اجتماعی تعیین شده است، تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه بهزیستی با مساعدت و همراهی سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی توانسته است در زمینه های پیشگیری از معلولیت‌ها اعم از شنوایی، بینایی و سایر موارد گام‌های موثری بردارد.

انتهای پیام/ ع

توسعه طرح های توانبخشی در درمان معلولان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.