مدیر‌عامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء گفت: جوهره کار فرهنگی و مهدوی خودسازی است، اگر خودسازی نداشته باشیم فعالیت‏‌های‎ فرهنگی‎مان در جامعه تاثیرگذار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید احمد عبودتیان مدیر‌عامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء در اجلاسیه مجمع راهبردی اندیشه مهدویت گفت: اگر فعالان حوزه مهدویت سعی کنند به صورت کادرسازی و شبکه‏ سازی کار کنند، یقینا فعالیت‌هایشان تاثیرگذارتر خواهد بود، اما افزون بر آن باید دایره تحقیقات و پژوهش‏‌های خود را هم بیشتر کنند تا تاثیرگذارتر باشند.

عبودتیان افزود: امام راحل آن چنان وجود و ظرفیت والایی داشت که یک نفره توانست زمینه انقلاب را ایجاد کند و مردم را برای سرنگونی نظام ستم‏شاهی به کف خیابان بیاورد.

وی ادامه داد: تفکر امام (ره) در انقلاب باعث شد تا برخی از افراد که ایرانی نبودند و با تفکر اسلام هم بیگانه بودند پای کار انقلاب بیایند و اکنون در کشور‌های مختلف به دنبال جریان سازی انقلاب باشند.

مدیر‌عامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء گفت: سال گذشته در همچنین شب‌هایی عکس رزمنده مدافع حرمی در فضای مجازی پخش شد که بدون هیچ‎گونه تبلیغاتی معروف شد، برسر زبان‌ها افتاد و خونش جریان ساز شد این بزرگوار شهید حججی بود، گاهی باید تفکر کرد که راز این ماجرا چیست.
 
انتهای پیام//ف. ن.

خودسازی رمز اصلی کار فرهنگی تاثیرگذار است

برچسب ها: ائمه اطهار ، مهدویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.