مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی گفت:توسعه همه جانبه خراسان جنوبی و برطرف کردن محرومیت‌های آن مدنظر قرار گیرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نبی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی اولویت اصلی رسانه باشد،گفت:توسعه همه جانبه خراسان جنوبی و برطرف کردن محرومیت‌های آن مدنظر قرار گیرد.

وی افزود:در خراسان جنوبی اولویت اصلی ما معرفی ظرفیت‌های استان است تا این ظرفیت‌ها به شکل خاصی بیان و مورد توجه قرار گیرد و در این راستا توسعه همه جانبه خراسان جنوبی و برطرف کردن محرومیت‌های استان مدنظر قرار گیرد.

نبی زاده با اشاره به اینکه امید است در نشریات ملی شاهد ظرفیت‌ سازی استان و افزایش آن باشیم،بیان کرد:اکثر استان‌ها ممکن است مشکل آب و راه داشته باشند اما تصویر مثبتی از ظرفیت‌های موجود ارائه می‌دهند تا در این صورت به جذب سرمایه‌گذار کمک کنند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها، ظرفیت‌ها نیز عنوان شود،تصریح کرد: این امر چشم‌انداز مثبتی از همه آن چیزی است که ما در استان مشاهده می‌کنیم و این امر به رونق استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه هم نگاه ما و هم نگاه نظام استفاده از ظرفیت‌های مردمی است،اظهار کرد:آنچه که در این فضا وجود دارد انبوهی از سرمایه‌های بخش دولتی است و در این راستا باید اولویت ما جذب این اولویت‌ها باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خراسان جنوبی به مشکلات رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت:در بحث مسکن و شأن و جایگاه حرفه‌ای خبرنگاران کمک خواهیم کرد و در این راستا کارگروهی برای حل مشکلات خبرنگاران ایجاد می‌شود و مشکلات شناسایی و پیگیری می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/غ

معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی اولویت اصلی رسانه باشد

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار