در حوزه مشاغل خانگی با حمایت صندوق کارافرینی امید تسهیلات بدون محدودیت سقف پرداخت می شود.

حمایت ازطرح های مشاغل خانگی زنان و خانواده به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛  فریبا نظری پورکیایی مشاور وزیر کشور در اموربانوان و خانواده بااشاره به اینکه در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و توانمندی زنان سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی با حمایت صندوق کارافرینی امید تسهیلات بدون محدودیت سقف پرداخت می شود گفت: با همکاری معاونت علمی وفناوری رییس جمهور از تولیدات ومحصولات آنها البته با شرط ارگانیک ودانش بنیان بودن استقبال می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:در زمینه ی اشتغال یکی از مشکلات این قشر نداشتن آموزش ها و مهارت های لازم برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است که سازمان فنی وحرفه ای می تواند با رویکرد مهارت آموزی کمک خوبی به این قشر کند.
علی محمد احمدی افزود:در این نمایشگاه هنر و همت در دست ساخته ها و مهارت های زنان سرپرست خانوار استان تجلی می کند که بابرنامه ریزی های انجام شده با اداره کار، بانک های عامل و فنی وحرفه ای اقدامات خوبی در این زمینه انجام می شود.
وی گفت:در زمینه ی رونق اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر و استاد شاگرد و استفاده از استعداد های جوانان فارغ التحصیل هیچ منعی برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی وجود ندارد .
درحاشیه این نمایشگاه دست ساخته ها وتوانمندی های زنان استان در زمینه های گلیم، جاجیم، گلدوزی، بافتنی، چرم دوزی ، سلامت و مواد خوراکی ارگانیک در معرض دید قرار گرفت.

انتهای پیام/غ

حمایت از اشتغال خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.