معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه نقش رسانه تقویت اراده مردم است گفت: همه رسانه ها باید در این جهت حرکت کنند.

نقش رسانه تقویت اراده مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سید سعید شاهرخی معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه هدف دشمنان ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است، گفت: نقش رسانه تقویت اراده مردم است که بر این مشکلات پیروز شوند و رسانه‌ها با بیان واقعیات امید را به مردم و جامعه بازمی‌گردانند.

وی اظهار داشت: هر چه از نقش و رسالت خبرنگاران گفته شود کم است.

معاون سیاسی استاندار همدان گفت: برای اولین بار در کشور سند اطلاع‌رسانی استان را تثبیت کردیم، با این رویکرد که دستگاه‌های اجرایی را ترغیب و تشویق کنیم تا از ظرفیت مطبوعات و اهل قلم استفاده شود و ایجاد رابطه نزدیک بین اصحاب رسانه و مدیران اجرایی ادارات ایجاد شود.

شاهرخی عنوان کرد: کارگروه رسانه به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد که مشکلات صنفی و مطالبات اصحاب رسانه در آن پیگیری می‌شود.

وی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی آمریکا و استکبار نقشه‌های متعددی را طراحی کرده که موفق نبوده و تحریم‌های اقتصادی شکننده است و توطئه‌های آنها نقش بر آب می شود.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه هدف دشمنان ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است، گفت: نقش رسانه تقویت اراده مردم است که بر این مشکلات پیروز شوند و رسانه‌ها با بیان واقعیات امید را به مردم و جامعه بازمی‌گردانند.

انتهای پیام/د.ا

رسانه ها در جهت تقویت اراده مردم اقدام کنند

 

برچسب ها: رسانه ، نشریات ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.