دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

ویدا به آرسنال می آید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال ویدا مدافع تیم فوتبال بشیکتاش به آرسنال است. مسئولان باشگاه آرسنال در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود یکی از بهترین بازیکنان خط دفاعی جام جهانی روسیه 2018 ،را به تیمشان آورند. آرسنال برای خرید این بازیکن 27 میلیون یورو پیشنهاد داده است  با این انتقال، تیم آرسنال به یکی از مدعیان کسب جام در لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

هافبک های بزرگ جهان به رئال مادرید می آیند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم فوتبال رئال ماردید به دنبال آن هستند تا در صورت فروش هافبک های قدرتمندشان ، 2 بازیکن قدرتمند به نام های میرآلم پیانیچ و تیاگو آلکانترا را به تیم خود آورند.گفتنی است رئالی ها برای خرید این 2 بازیکن  مبلغی نزدیک به 140 میلیون یورو را در نظر گرفته اند.

البته این شایعات در حالی به وجود آمده است که  تیم  فوتبال یوونتوس راضی به فروش پیانیچ نیست و با این بازیکن قراردادی را به ثبت رسانده است.

اریکسن به لیست نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید اضافه شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

فرنتینو پرز ، رئیس باشگاه رئال مادرید به دنبال آن است تا اریسکن بازیکن تیم فوتبال تاتنهام را به تیم خود آورد.این تیم اسپانیایی برای خرید این بازیکن تلاش های بسیاری را کرده است و در صورت انتقال مودریچ با مبلغی نزدیک به 750 میلیون یورو به تیم میلان ، اریکسن بهترین بازیکن برای جایگزینی خواهد بود.

پوگبا به بارسلونا منتقل می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پل پوگبا ، ستاره تیم منچستریونایتد از مدت ها پیش در تلاش است تا بنا بر اختلاف نظرش با خوزه مورینیو ، سرمربی شیاطین سرخ از این تیم خارج شود .پوگبا به تازگی به تیم فوتبال بارسلونا نزدیک شده و انتقال این بازیکن در روز های آینده بی شک اعلام خواهد شد.البته برخی از رسانه های انگلیسی نیز برای حمایت مسئولان و مدیریت تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرده اند که پوگبا به هیچ تیمی نخواهد پیوست و تیم بارسلونا ده جونگ را با مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو جایگزین او کرده است.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار