موالی زاده گفت: برای ترویج فرهنگ کار در وهله نخست باید بهبود کیفیت کالای ایرانی و پرهیز از استفاده کالای خارجی در رأس برنامه‌های استان‌ها قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: توجه به سرمایه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین رکن‌های شورای فرهنگ عمومی محسوب می‌شود که باید در استان‌ها در لزوم استفاده آن‌ها تأکید شود که موضوعاتی از قبیل آسیب‌های اجتماعی، تقویت ایثار و جوانمردی، فضای مجازی، ترویج اخلاق و معنویات و زنان و خانواده در ذیل این شورا گنجانده و پیگیری شود.

وی از ابلاغ سرفصل‌های شوراهای فرهنگ عمومی در استان‌ها خبر داد و بابیان اینکه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف در صدر این مباحث قرار دارد، ابراز داشت: برای ترویج فرهنگ کار در وهله نخست باید بهبود کیفیت کالای ایرانی و پرهیز از استفاده کالای خارجی در رأس برنامه‌های استان‌ها قرار گیرد.

موالی زاده در ادامه تصریح کرد: امروز با دشمنی مواجه هستیم که از گزینه‌های نظامی ناامید و به دنبال هدف قرار دادن زیرساخت‌های فرهنگی کشور است لذا در این شرایط نقش شوراهای فرهنگ عمومی در استان‌ها می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا می‌تواند با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی نقشه‌های دشمن را برملا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه رویکرد برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی کاربردی و اجرایی خواهد بود بنابراین اقدامات شورای استان‌ها نیز بر همین اساس تدوین‌شده است تا بتوان با بهره‌گیری از آن به توسعه فرهنگی موردنظر دست‌یافت.

انتهای پیام / گ

گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی مهمترین سرفصل‌ شورای فرهنگ عمومی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.