مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : پیمانکار پروژه احداث آزاد راه همدان به کرمانشاه و حمیل مشخص شده و به زودی روند اجرایی خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : زمان آغاز آزاد راه همدان کرمانشاه و حمیل هفته آینده دقیقا مشخص خواهد شد و به نظر می رسد به زودی فعالیت های اجرایی آن شروع شود.

وی گفت : این آزاد راه از گردنه اسدآباد عبور و از زیرساخت های موجود نیز استفاده خواهد کرد و براساس برآوردهایی که پیش از این انجام شده احداث هر کیلومتر از این آزاد راه 9 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه دارد.

شریفی افزود : امسال 55 کیلومتر از راه های اصلی کرمانشاه بهسازی می شوند و تاکنون بهسازی 64 درصد از راه های اصلی در سال 97 به بهره برداری رسیده است.

وی افزود : تنها 34 کیلومتر از جاده سرپل ذهاب تا قصرشیرین برای بهبود سازی باقی مانده است که از 16 کیلومتر آن تا پیش از اربعین به بهره برداری می‌رسد.

وی اعلام کرد: امسال برای احداث 70‌ کیلومتر راه روستایی تعهد داریم‌ که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه اعلام‌ کرد: اعتباری برای راه روستایی در سال جاری اختصاص پیدا نکرده اما با کمک منابع استانی و توان پیمانکاران‌ راه های روستایی احداث می شوند.

شریفی همچنین اعلام کرد که امسال 15 پروژه محرک بازآفرینی در بافت های فرسوده شهری تعریف شده اند که 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گفته وی ، این پروژه ها که در قالب پروژه های مشارکتی با دیگر‌ادارات اجرایی می شوند در سال گذشته 6 و امسال هفت میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده اند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

امسال 55 کیلومتر از راه های اصلی کرمانشاه بهسازی می شوند

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.