وقوع تصادفات منجر به مرگ درون شهری گیلان ۱۱ درصد کاهش یافت.

کاهش ۱۱ درصدی تصادفات منجر به مرگ در گیلانسرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ گفت: در ۴ ماه نخست سال تصادف منجر به مرگ درون شهری گیلان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تلفات سوانح رانندگی مربوط به راکبان موتور سوار و عابران پیاده است افزود: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم از مهمترین عوامل تصادفات مرگبار درون شهری در این مدت بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطر نشان کرد: در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، کمترین میزان تصادفات منجر به مرگ را داشتیم.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر سامانه ثبت تخلفات رانندگی در رشت فعال است افزود: گردش به راست، عبور از چراغ قرمز و توقف در گذرگاه عابر پیاده بیشترین مورد تخلف رانندگان بود که در زمان فعالیت دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان جریمه نقدی عبور از چراغ قرمز ۲۰۰ هزار تومان است تصریح کرد: علاوه بر جریمه نقدی برای هر یک از خودرو‌های عمومی یا شخصی به ترتیب ۱۰ و ۵ نمره منفی نیز تعیین می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م.ع

تصادفات منجر به مرگ در گیلان کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.