نماینده مردم رباط کریم گفت: وزیر کار باید توضیح دهد که چرا دلارهای پتروشیمی به کشور بازگشت داده نشده است و منجر به نابسامانی‌هایی در وضعیت اقتصادی کشور شده است.

آقای ربیعی آیا پسر شما در دبی شرکت دارد؟/ عدم بازگشت دلارهای پتروشیمی به کشور نابسامانی‌هایی را در اقتصاد کشور ایجاد کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در جلسه علنی امروز در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد:‌ آقای ربیعی شما باید درباره مسائلی چون حل مشکلات سازمان تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، خدمات درمانی و مسائل شستا مدیریت می‌کردید اما این اقدام صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در برخی موارد چون تأمین اجتماعی موفقیت‌هایی داشته‌ایم اما در کار و تعاون هیچ گونه اقدام درخوری صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد : برای مثال در حوزه انتخابیه بنده 45 تعاونی وجود دارد اما همه این تعاونی‌ها بهم ریخته هستند و سوال ما این است که برای این معضل چه کاری انجام داده‌اید؟

نماینده مردم اظهار کرد:‌ یکی دیگر از سوالات ما از شما این است که گفته می‌شود پسر شما با پسر تقی‌زاده معاونتان در دبی شرکت دارند و آیا این مسئله صحت دارد یا خیر.

وی با بیان اینکه برخی افراد از ما سوال می‌کنند که چرا با وجود گرانی دلار وزیر کار را استیضاح می‌کنید، تصریح کرد: عدم بازگشت دلارهای پتروشیمی به کشور یکی از تقصیرات اصلی شماست چرا که پتروشیمی حوزه‌ای تحت اختیار این وزارتخانه است و برای ما سوال است که از این مرکز چقدر دلار به بازار تزریق شده است؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
چی باید گفت
آخرین اخبار