مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: ۸ امروزه به مدد متخصصان جوان و پزشکان متعهد، خدمات شایان و دستاورد‌های مطلوبی در حوزه فرآورد‌های خونی به دست آمده است.

دستاورد‌های مطلوبی در حوزه فرآورد‌های خونی به دست آمده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی فروزان، مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی در سی و هفتمین اجلاس مدیران کل انتقال خون کشور در مشهد مقدس گفت: بکارگیری روش‌های نوین و استفاده از علوم روز جهان برای درمان بیماران همواره مدنظر بوده و این مهم در طب انتقال خون نیز مورد توجه است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی افزود: سازمان انتقال خون پیشگام در عرضه خدمات شایسته و بدون منت به آحاد مردم است.

وی با بیان این که این استان بیش از 31 میلیون زائر و گردشگر دارد که عمده آن‌ها در کنار زیارت نسبت به مداوای خود نیز اقدام می‌کنند، ادامه داد: این مجموعه و کارکنان پرتلاش آن نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب پزشکی به زائران داخلی و خارجی داشته اند.

فروزان افزود: بی شک خدمت صادقانه در مشهدالرضا (ع) توفیقی است که باید قدر دان آن باشیم و امید داریم این خدمات مورد پسند خداوند متعال قرار گیرد.

انتهای پیام//ف. ن.


سازمان انتقال خون پیشگام در عرضه خدمات شایسته و بدون منت به آحاد مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.