نماینده تبریز گفت:اگر نماینده ای پول گرفته و لابی کرده است باید او را اخراج کرد.

کارگران می‌گویند ربیعی را قبول داریم.به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مخالفت با استیضاح ربیعی وزیر کار اظهار کرد:این که ما در این مجلس بیان کنیم که نمایندگان لابی‌ کردند و پول گرفتند چه کسی را زیر سوال می‌برید؟ می‌گویند که اگر کسی به وزیر رای بدهد آبروی مجلس می رود. زمانی آبروی ما از بین می‌رود که با جو و فشار نمایندگان بخواهند رای بدهند.

نماینده مردم تبریز افزود: به صورت حق‌طلبانه باید رای داد نه با جوسازی و تهمت زدن، کدام نماینده پول گرفته است آن آدم‌هایی که می‌گویند فلان نماینده پول گرفته، آن نماینده را نشان داده و ثابت کنید. من او را از مجلس اخراج می‌کنم، این چه حرف‌هایی از تریبون مجلس زده می‌شود.

وی تصریح کرد: کسی پول نگرفته و همچنین کسی باج نداده است که بخواهد رای بدهد یا ندهد! بنده به آقای ربیعی رای می‌دهم نه به خاطر اینکه عیب و ایرادی ندارد، من شاخص دارم و دنبال دنیا، قدرت و پول هم نبودم، نیستم و نخواهم بود و این حرف‌ها را به هم نچسبانید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: می‌گویند پسر آقای ربیعی به فلان نماینده متصل شده‌اند در صورتی که آن نماینده به من گفت اصلا پسر من فرزند وزیر را نمی‌شناسد و در دبی شرکت تشکیل دادند، تهمت نباید از پشت تریبون مجلس زده شود.

پزشکیان بیان کرد: ما بر اساس شنیده‌ها می خواهیم رای بدهیم چون که در فضای مجازی این حرف‌ها زده شده، باید طبق این قضاوت کنیم، ما مسلمان هستیم و به خداوند و آخرت اعتقاد داریم چرا تهمت به همدیگر بزنیم.

نماینده مردم تبریز گفت: اگر دنبال پول و قدرت و مقام بودیم که خفه می‌شدیم که خیلی از حرف ها را نمی‌زدیم و کار خودمان را می‌کردیم و خیلی هم پول درمی‌آوردیم این حرف‌ها چه هست که می‌زنید.

وی افزود: فقط این که یک شاخص برای وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بگویم برای من کافی است، بنده در دولت اصلاحات وزیر بوده‌ام چند سال در دوران اصلاحات جلوی وزارت کار تجمع کارگری بود و همچنین در دولت آقای احمدی‌نژاد جلوی وزارت کار اعتصابات کارگری بود. در این وضعیت اقتصادی و این اوضاع و احوال ارز و هزار مشکل دیگر کارگران ما می‌گویند این وزیر را قبول داریم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: وزیری که برای مردم گریه می‌کند آیا بد است؟ یا اینکه قیافه بگیرد و همچنین تحویل نگیرد خوب است؟ اگر قیافه بگیرد می‌گویند قیافه گرفته است و اگر گریه کند می‌گویند چرا گریه کرده است پس باید چه کرد؟

پزشکیان بیان کرد: معتقد هستم وزیر، نماینده و همه مسئولان باید با مردم باشند حداقل اگر نتوانسته‌اند مشکلات را برطرف کنند برای آنها گریه کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما همه با هم نتوانستیم مشکلات این مملکت را حل کنیم، حداقل با زبان خوش جواب مردم بدهیم و احترام آنها را بگذاریم این وزیر که می‌تواند این کار بکند و آن یکی نمی‌تواند این کار را انجام دهد ما پول داده‌ایم که آن انجام نداده است امکانات نمی‌دهیم و پس از آن سوال می‌کنیم.

نماینده مردم تبریز گفت: معتقدم حق را باید بیان کرد به من گفته‌اند که نایب رئیس مجلس هستی نباید حرف بزنی و بنده گفته ام که حرف می‌زنم و انچه که می‌فهمم دفاع کنم و حالا هر که خوشش بیاید یا کی بدش بیاید. در وضعیتی که آدمی می‌تواند برود و مشکلات را با صحبت حل کند، این را رد کردن و یکی دیگر را آوردن به نظر بنده در چنین وضعیت به صلاح مملکت نیست.

وی افزود: هر نماینده‌ای یا هر رسانه‌ای بخواهد بگوید فلان نماینده برای مخالفت صحبت کردن با استیضاح وزیر پول گرفته، این بی‌انصافی است بنده معتقدم خداوکیلی به آقای وزیر تهمت زدند من وزیر که بودم می‌گفتند بچه‌هایت در خارج هستند و با کلاس‌ترین ماشین را سوار هستند ، اما در صورتی که این چنین نبود طوری بود که یکی از دوستانم باور کرده بود که بچه‌هایم در خارج هستند و همچنین ماشین 400 میلیونی سوار می‌شوند اما به پیر و پیغمبر بچه‌های من سوار ماشین وزارتخانه هم نمی‌شدند و زندگی بچه‌های من مشخص است و هر کس می‌خواهد برود نگاه کند نباید به همدیگر تهمت بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار