سمامی: خونه به خونه سند محکمی ارائه دهد، با نساجی برخورد می کنیم

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اگر باشگاه خونه به خونه بتواند اسناد و مدارک خوب و محکمی را به کمیته اخلاق ارائه کند، طبق قوانین آیین نامه با تیم متخلف ( نساجی مازندران ) برخورد خواهیم کرد.

عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت پرونده ۲ باشگاه خونه به خونه بابل و نساجی مازندران بیان کرد: اگر باشگاه خونه به خونه بتواند اسناد و مدارک خوب و محکمی را به کمیته اخلاق ارائه کند، طبق قوانین آیین نامه با تیم متخلف ( نساجی مازندران ) برخورد خواهیم کرد. اگر مسئولان این باشگاه ادله محکمی از تبانی در اختیار دارند، باید از طریق دادستانی این موضوع را پیگیر و اسناد ثابت شده را در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند و ما نیز آن را بررسی و حکم را صادر می کنیم.

او افزود: اگر مدارک در اختیار کمیته اخلاق قرار بگیرد، طبق آیین نامه با باشگاه متخلف برخورد خواهیم کرد.

سمامی در خصوص اینکه آیا کعبی، مدافع سپیدرود رشت جریمه اش را به کمیته اخلاق پرداخت کرده است، یا خیر، گفت: در جریان این موضوع نیستم که آیا کعبی جریمه اش را پرداخت کرده است، یا خیر اما مطمئن باشید مشکل خاصی وجود ندارد و پرداخت می شود، زیرا از بازیکنان خوب کشورمان محسوب می شود و انشالله مبلغ جریمه پرداخت می شود. باشگاه ها جریمه نشده اند و مبلغ را باید خود بازیکنان پرداخت کنند.

عضو کمیته اخلاق در پایان در مورد مواضع این کمیته درباره بازیکنان دارای تتو و خالکوبی، خاطرنشان کرد: من عضو این کمیته هستم و در خصوص مواضع کمیته اخلاق باید از مرتضی تورک ریاست کمیته سئوال کنید. 


بیشتر بخوانید: شاکری سرمربی خونه به خونه بابل شد


انتهای پیام/


اظهارات عضو کمیته اخلاق درباره پرونده خونه به خونه و نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار