نماینده ایذه و باغملک گفت:دولتهایمان بد عمل کردند و برخی مجلسی ها نمی‌گذارند کسی استیضاح شود.

خادمی در موافقت با استیضاح وزیر کار:به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 17 مرداد در موافقت با استیضاح وزیر کار اظهار کرد: هیچکدام از کلانشهرها، نه تهران، نه تبریز نه اصفهان و نه سایر کلانشهرها این استیضاح را امضا نکردند، و این  یعنی هیچ مشکلی ندارند، این گرفتاری مجلس است که مردم کلانشهرها به لیست‌ها رای دادند و مجلس تعطیل شد.

خادمی گفت: کشور ما در حال حاضر  با 8 درصد منابع دنیا و یک درصد جمعیت چه وضعیتی دارد؟ 40 سال است که بعد از انقلاب مسئولیت داریم. اگر امام نبود، اگر انقلاب انجام نمی شد، خواب چنین پست‌هایی را هم نمی‌دیدیم،  پس چرا به فکر نظام و مردم و خانواده‌های شهدا نیستیم.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک خطاب به وزیر کار بیان کرد: در خصوص وزارت رفاه، در باره ارتقا رفاه مردم چه کار کردید؟ آیا وضعیت نسبت به 5 سال پیش بهتر شده است.؟ چه وضعی است که هر سال بدتر می‌شویم. چه وضعیتی است که در ایران هر کس انتخاب می‌شود وضعیت را بدتر می‌کند. چرا در کشورهای دیگر هر کس که انتخاب می‌شود، وضعیت را به سمت توسعه می‌برد، اما در ایران برعکس است؟ سطح رفاه مردم افت کرده است. همه دهه شصتی‌ها بیکارند و دهه هفتادی‌ها هم به آنها اضافه می‌شوند. با عدد و ارقام جمعی بگویید از زمانی که شما آمدید سطح رفاه مردم چقدر تغییر کرده است؟ ما بین مردم هستیم و می بینیم.

وی افزود: آنهایی که می‌گویند از تیم اقتصادی کشور سوال نکنید، آنهایی که می‌گویند در این برهه کاری نکنید مخالف نظام هستند. اینها ریشه نظام را می‌زنند. شرایطمان بحرانی است. 40 سال است که همینطور مدیریت می‌کنیم و همواره شرایط را بحرانی اعلام می‌کنیم.

خادمی ادامه داد: همه مسئولیت‌ها همه فسادها و بیکاری و افسردگی جوانان گردن همین هیئت دولت است.  درباره امور اجتماعی چه کار کردید: آیا وضعیت مردم بهتر شده است؟چرا در همه مسائل ورود می‌کنید؟  شما چه کار به پیتروشیمی دارید که رانت سوخت دولتی بگیرند؟ شما چه کار با صنایع فولاد یا صنایع سیمان دارید؟ این کار و تخصص شما نیست. به همین دلیل همه  ورشکست می‌شوند.کشور رو به نابودی می‌رود. در شهر های کوچک در شهرستان ها همه تعطیل شده است.

وی گفت: ما کاری ندارم که شما کارگر هستید یا خیر، ما وزیر می‌خواهیم.  ما کاری به قومیت شما نداریم. ما ایرانی هستیم این قوم گرایی را توسعه ندهید. وضعیت معیشتی مردم خراب است، جوانانمان بیکارند، صندوق بازنشستگی که ورشکسته است بیمه روستایی که اصلا وجود ندارد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در پایان گفت: دولتها بد عمل کردند، مجلسی‌ها هم اجازه نمی‌دهند هیچ کس استیضاح شود. اینهمه وزیر ناکارآمد داریم به صورت خصوص همه می گویند ناکارآمد اما تا وزیر را می بینند همه چیز تغییر می‌کند. این چه وضعی است یک وزیر را هنوز نتوانستیم استیضاح کنیم و وزرای دیگر در نوبتند. ما حتی اگر بهترین نفرات را هم به عنوان رئیس جمهور بیاوریم باز هم توسعه نمی یابیم چون زیرساختها را نداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار